M'n eerste zwemles

Ja, ik kijk een beetje "nuffig", maar daar heb ik ook alle reden toe.....


Ben namelijk vandaag voor het eerst van m'n leven gaan zwemmen !!


Oké, ik mocht van m'n baasjes alleen maar in het pierebadje, dus verder dan pootje baden ben ik nog niet gekomen.

Maar het was een kei-leuke ervaring !!


Hier zit ik eerst even de omgeving te inspecteren...Vervolgens alle rommel aan de waterkant opruimen...
Jeetje die tak is misschien ietsje te groot voor mij....
Dan maar proberen het balletje van het vrouwtje af te pakken....
Gooit die stommerd ineens het balletje in het water.....
Tsja, dan ga ik 'm daar wel even ophalen....
Helemaal niet eng om door het water te banjeren...
Zo, ik heb mooi m'n balletje gered van een verdrinkingsdood...
Weer terug de kant opkomen is wat lastig met al dat extra gewicht van het water in m'n vacht...
Maar ik heb weer een TOPPIE-JOPPIE dag gehad !!

Ach, eigenlijk heb ik helemaal niets te klagen.
We doen iedere dag wel wat leuks samen....
naar het park om te voetballen, heel vaak naar het bos om grote wandelingen te maken, en zoals vandaag lekker naar een grote plas om te zwemmen.


Ze hebben me zelfs beloofd dat we, als het volgende week goed weer is, ik ECHT mag gaan zwemmen in zee !!
Nou, dat lijkt me helemaal te gek.


Tot slot nog even dit:
Als je mijn leventje wilt blijven volgen, dan moet je volgende keer inloggen op


http://donendingo.blogspot.com/


met dit blog ga ik stoppen.


Dus vanaf volgende week verhaaltjes (en misschien foto's) van mijn eerste schooldag, mijn zeebenen en wie weet wat ik verder nog ga meemaken :-)


Dikke knuffels en lebbers van Dingo

1 opmerking:

  1. Wat een mooie vent ben je toch!
    We gaan je zeker volgen met je vriendje Donny en vriendinnetje Pussy!

    Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen