Vakantie !!!

Ach, misschien overdrijf ik een klein beetje :-)

Mijn vrienden Don en Pussy zijn op vakantie en ik mocht dit weekend komen logeren.

Maar ja, het was voor mij voor het eerst een nacht van huis, dus noem het gewoon VAKANTIE

Had natuurlijk mijn koffers goed gepakt.
Ja, mijn baasjes hadden voor zichzelf alleen een tandenborstel en een gummetje mee, maar de auto lag barstensvol met de zooi die ik persé mee wilde nemen.

Zelfs mijn eigen bedje en knuffel moesten mee.

Hier een foto van mij op mijn logeer-slaapkamer
En nog één speciaal van mijn prettig bekkie
Der Dingemans in die Schnee
Natuurlijk lekker veel met mijn vriend Don gespeeld. We waren de hele dag buiten te vinden en kwamen alleen binnen voor het eten en koekjes....
We barstten van de speelgoedjes, maar vonden de verpakking van de tennisballen het leukst :-)
Af en toe moest ik eventjes uitrusten; ben nog maar een pupsel hoor !!!
Links op de foto ligt mijn knuffel (hij heet Theo :-)
Zo veel sneeuw was er gevallen.....het leek daar wel Kertsmis
En dan hier een paar staatsie-portretten van ons drietjes
(vlnr Dingo - Pussy - Don)
Zie je hoe knus ik tegen mijn grote liefde aangekropen ben :-)

Man-oh-man ik het weer een superweekend gehad, maar ben nu volledig gesloopt.
Gisteren op de terugweg in coma gevallen en vandaag alleen voor mijn eten wakker geweest.
Zo'n weekend is gaaf, maar ook wel heel vermoeiend :-)

2 opmerkingen:

  1. Leuk!!
    Heb je nog een adresje voor me en evt info van het huisje?

    Gr. Mas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je de gegevens (eindelijk :-) gemaild. het is een echte aanrader !!!
    Groetjes aan Luca

    BeantwoordenVerwijderen