2009-09-22

Had ik jullie al verteld dat ik zo goed kan tijgeren ? :-)

Nou, dat moet ook wel. Want m'n moeder Quincy denkt dat ik fotomodel ben en probeert me de hele tijd op te poetsen.
Als het me dan begint te vervelen (ik ben een reutje !!!) dan tijger ik naar de andere kant van de werpkist en verstop me onder de stangen. Daar kan ze lekker niet bij.

Om de boel scherp in de gaten te kunnen houden heb ik mijn ogen maar eens open gedaan. Nog even is het zicht een beetje mistig, maar dat trekt binnen een paar dagen bij. En dan zal ik ook eens goed gaan rondkijken of er misschien al wat rottigheid uit te halen valt :-)
Vandaag hebben ze me m'n eerste wormkuurtje gegeven. Gatsie !! Uit pure ballorigheid ben ik een beetje diaree gaan poepen. Ben ik tenminste niet de enige die met de narigheid zit.

1 opmerking:

  1. Wat leuk..die BLOG....
    ik ga er ook een aanmaken, leuk.....

    liefs

    Gerry en de KARPENDONKJES

    BeantwoordenVerwijderen