Bikkel van drie weken

Vandaag ben ik alweer drie weken oud; een hele bikkel dus.
Ik kan al goed zien en horen (niet luisteren ;-) en het lopen gaat ook steeds vlotter.
Kep vandaag voor het eerst ruzie gemaakt met mijn moeder. Waarom ???
Anita had speciaal voor mij speeltjes en knuffeltjes in de bak gelegd, maar ik had eerst geen idee dat ik daar iets mee moest/kon doen. En toen mijn moeder al die "rommel" zag liggen, heeft ze het allemaal netjes op een hoopje in de hoek van de bak gelegd. Vervolgens ging ze precies tussen mij en het speelgoed zitten met haar meest waakse blik in de ogen. Ik ben er nog niet uit of ze mij wilde beschermen tegen de knuffels of andersom. Voor alle zekerheid heeft Anita de spulletjes maar uit de bak gehaald.
Even later komt mijn moeder aanlopen met één knuffeltje. Die had ze uit de woonkamer gepikt.
Natuurlijk wilde ik juist met dat ene knuffeltje wel spelen, maar ik kreeg 'm niet direct. Nou, toen heb ik lekker héééél hard geblaft tegen haar.
Het was mijn allereerste blaf, maar iedereen was diep onder de indruk.... het werd doodstil in huize Hefrings-Pride. Toevallig had Anita net mijn nieuwe baasje aan de telefoon, dus ook die heeft me goed kunnen horen.....Helemaal impressed !!
Op deze foto lijkt het of we nog boos op elkaar zijn, maar we zijn alweer dikke vriendjes hoor !!
Kijk maar....de snoeten dicht bij elkaar
En natuurlijk weer lekker eten, want ik moet wel blijven werken aan mijn goddelijk lichaampje.
En, zoals gebruikelijk, weer halsbrekende toeren uithalen om gewogen te worden.
Ik weeg al weer 2970 gram.
Ik vind het helemaal nix dat ze me dan ook nog loslaten om een foto te maken. Doodeng, dus ik vlucht lekker weer naar mijn werpkist......
........... kan ik me lekker achter de spijlen verstoppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten