Ik ga naar school !!!!!!

Vandaag zijn Eric en Petra gaan kijken voor een goede school voor mij. Vind het allemaal een beetje vroeg maar ja ik geloof dat ik al eerder geschreven heb dat ik twijfel aan hun verstandelijke vermogens :-) Er zijn veel plekken waar ze me iets kunnen leren, maar nee hoor niet voldoende. Het moet wel een school zijn met naam en faam. Zou me niets verbazen als het iets dichterbij geweest was dat ik naar Harvard of Oxford gemoeten had. Okay het is dan niet de top maar natuurlijk moet er weer iets aparts geregeld worden.

hier de website van mijn school.

Vanaf mijn 9e week moet ik komen en alvast kennis maken met al die grote joekels. Lekker bij de hand staan dadelijk al die zwaar getrainde Rotties in hun hemd als ik laat zien hoe het echt moet. Vanaf mijn 13e week krijg ik een privé trainer omdat er tijdens de winter geen cursussen zijn. Oei nu zit IK een beetje op te scheppen, krijg wat tips en bijles, anders duurt het te lang tot maart. Zit wel meteen tussen de grote dus ik zal vanaf het begin maar een grote bek gaan opzetten. Nu kan ik grapjes maken over mijn Duitse vader ...... doe ik lekker toch niet :-)

Eric en Petra willen dat ik alles ga doen. Geen idee hoe het allemaal heet maar ik geloof dat ik tenminste 4 trainingen moet gaan doen. Tijdens de tweede training gaan ze schieten met een geweer :-( Ze denken toch niet dat ik een cowboy ben, wat een onzin. Zal wel weer iets zijn wat ik nu nog niet snap ben ook nog maar zo klein.

Ach als E&P zeggen dat het goed is heb ik er vertrouwen in. Het is een echte Rottie school en zonder stamboom mag je er geeneens komen.

Nog bijna 40 nachtjes slapen en dan ga ik verhuizen en bij E&P wonen. Voorlopig heb ik het bij mijn moeder nog goed naar mijn zin, dus die 40 nachtjes zijn voor mij geen probleem. E&P hebben er meer moeite mee :-) Ze moeten maar rustig wachten, geduld is een schone zaak en mijn mama laat me toch niet gaan.

Dingo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten