Woensdag brokkenpapdag (grgrgrgrgr)


Laat ik eerst maar beginnen met te bekennen dat alles wat jullie hier lezen niet echt door mij geschreven wordt. Mijn pootjes zijn nu al te lomp voor die kleine rot toetsen op de computer. Had ik eerst 2 ghost writers heb ik nu een derde voor mijn karretje gespannen :-)

Trouwens effe iets anders .. ben ik niet knap !!


Vandaag voor het eerst van een papje gegeten.
Het zag er niet zo lekker uit, maar mijn neus werd in het papje geduwd en ik vindt het toch wel erg lekker.
Heb me eerst weer helemaal zuiver moeten likken, het zat overal, rond mijn mond en mijn neus en poten.
Toen ben ik weer op zoek gegaan naar dat schoteltje en ben meteen gaan smullen.
Het" vrouwtje" heeft me niet meer geholpen want het ging heel goed.

Het water drinken ging nog niet zo goed, dat doe ik toch nog maar bij mams, geen water wat erg smaakloos was, maar een lekkere drup melk.

Ben benieuwd wat er de komende dagen nog meer gaat gebeuren...


Rot bak schuift telkens weg










Oeps dat ging er langs

Toch vind ik de pap aan de randen het lekkerste

Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Bikkel of niet, Dingo is verlinkt. Kijk onder don + pussy onder 'links'.

    Met Dingo gaat het helemaal goed komen, het eerste jaar rustig aan, maar dan ...

    BeantwoordenVerwijderen