Dit is wel een heel speciale vriend


Laat ik even een toekomstige goed vriend aan jullie voorstellen. Zijn naam is Rufus en zijn baasje zegt dat hij pas ECHT gek is. Rufus woont bij een kanaal en gaat mij misschien wel leren zwemmen. Ook staat Rufus op de eerste plaats waar het gaat om rottigheid. Kijk en daar heb ik wel oren naar.

Oja weten jullie dat Rufus heel lief is. Mijn nieuwe baasjes wilde me gewoon buiten op de stenen laten slapen. Rufus vond dat zielig (ikke trouwens ook natuurlijk :-) en van hem heb ik een buitenmand gekregen. Je weet wel zo'n GROTE die altijd buiten kan staan met gaatjes erin waardoor het water kan weglopen. Zullen die suffers van een Eric en Petra (zo heten mijn nieuwe baasjes) wel weer vergeten het kleedje er uit te halen. Lig ik weer niet prettig!!!!!

Nee die Rufus dat is er me pas een....... Hij heeft een heel streng vrouwtje en naar dat vrouwtje luistert hij perfect. Zijn baasje ..... lachen man, daar luistert hij helemaal niet naar. Die vindt trouwens toch alles goed. Even met Rufus kletsen hoe ik ook Eric zover kan krijgen. Ach ik ben beter dan Rufus ik ga ook lachen met Petra. Mijn eerste doel in mijn jongen leven is, de boel daar behoorlijk te terroriseren.



Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten