2009-09-25

Zo, ga er maar even voor zitten, want ik heb weer reuze veel te vertellen.

Zoals ik een paar dagen geleden schreef, heb ik mijn ogen open gedaan. In het begin leek dat niet echt een succes, want ik zag alleen maar licht en donker en later wat schimmen. Inmiddels wordt het zicht steeds beter en ik steeds nieuwsgieriger :-)

Ook mijn oren, die in het begin potdicht zaten (lekker rustig !!) beginnen zo zachtjes aan open te gaan. Nu hoeft dat van mij niet zo vlug te gaan hoor.... Ik ben toch niet van plan om deze veel te gaan gebruiken :-). Maar ja, in geval van rammelend eten wil ik dit toch wel graag horen :-). Dus toch maar doorgaan met deze ontwikkeling.

Wat moet je toch veel ontwikkelen als je een pup van tweeënhalve week bent....
Ik probeer nu ook te gaan lopen. Eerst mijn kontje omhoog duwen en dan de rest. Pootje voor pootje verzetten en kijk......ik loop!!! Oké, ik wordt wel zachtjes uitgelachen hier, want ze vinden dat ik nog een beetje "waggel". Na een paar stapjes ga ik dus maar weer liggen en kruip de rest verder (dat gaat namelijk veel sneller ;-). Maar ik blijf oefenen, en het is me zelfs al een paar keer gelukt om over een soort loopbrug uit de werpkist te wandelen en de wereld vanaf de andere kant te gaan bekijken. De terugweg vind ik nog lastig, dus ga ik heel hard piepen en dan komt de fokker om me lekker terug te dragen. Goed afgericht ;-).

Mijn gewicht gaat ook lekker vooruit. Zo goed zelfs dat ik niet meer op de kleine weegschaal kan. De fokker heeft al een grotere geregeld en als ik daar op ben geweest zal ik jullie de resultaten doorfaxen.

De eerste wormkuur heb ik ook best wel goed doorstaan. Beetje diaree, maar dat was dan ook alles. Nu maar hopen dat ze voorlopig niet meer met die flauwekul aan komen. Al zeggen ze dat ik binnenkort weer zo'n kuurtje moet. Eens kijken hoe ik hier onderuit kan komen......

Vannacht hebben we onze eerste logeerpartij gehad. Het zit namelijk zo:
In een mooi kamertje staan normaal gesproken vier grote kennels . Daar slapen dan de bewoners (1 Rottweiler en 3 Bullmastiff). Maar omdat mijn moeder rust nodig had met haar nestje (ikke dus), moesten de drie anderen tijdelijk ergens anders gaan slapen. Nou, daar zagen ze de lol niet van in hoor !! Dus hebben ze, volgens mij, lopen zeuren tegen de fokkers dat ze weer naar hun eigen slaapplaats terug wilden. Na flink onderhandelen zijn er twee kennels terug geplaatst. De derde kon nog niet terug, want ik heb nogal veel ruimte nodig :-)
En vannacht hebben Beau en Noah bij ons in de kamer geslapen. Toch eerst wel een beetje vreemd; vooral voor mijn moeder. Die heeft goed de wacht gehouden, totdat ze zeker wist dat die twee grote lummels zich netjes zouden gedragen. Pas toen ze zeker wist dat ik geen gevaar liep kwam ze weer bij me liggen en zijn we samen gaan slapen.
Vanmorgen hebben we allemaal --heel voorzichtig-- aan elkaar gesnuffeld en afgesproken dat ze vannacht weer komen logeren. Gezellig !!! Nog even een paar nachten ons goed gedragen (zodat de fokkers denken dat allles oké is) en dan kunnen we lekker gaan keten !!!! wordt vervolgd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten