2010-01-23

Ik heb 't helemaal naar m'n zin vandaag.

Baasje was de laatste tijd heel erg druk met z'n werk, maar vandaag is hij thuis en heeft alle aandacht voor me.

We zijn al overal boodschappen wezen doen samen.
Ach, daar was het vrouwtje ook wel bij, maar ik ben lekker bij mijn baas blijven lopen.

Ook hebben we lekker een stuk gewandeld.
Ja, dan heb je zo onder het lopen toch wel even heel andere klets zo mannen onder mekaar.

Samen ook gevoetbald en met m'n auto gespeeld; lekker lomp kunnen doen....

We zijn zelfs samen de auto gaan wasen.
Dat was ook wel nodig ook hoor; die Jeep zag er niet meer uit.
In de wasstraat kon ik zien dat m'n baas het een beetje eng vond; al die borstels die om je heen dansen en zwalken.
Ik zag 'm via de spiegel naar me kijken en heb toen maar even m'n poot op z'n schouder gelegd.
Effe troosten die handel........

Tussen alle bedrijven door zitten we gezellig.
Ik lig onder zijn benen en we drinken koffie, luisteren muziek en ik lig op m'n pensbot te kluiven.
Tussendoor wil ik 'm dan kusjes geven, maar hij houdt niet zo van penskusjes :-)

Morgen gaan we, als het weer goed is, lekker de hei op.
Dus met een beetje mazzel komen er weer leuke foto's.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten