Ver-maand-dag

Ja, je leest het goed......
VER-MAAND-DAG

Normale mensen (en honden) vieren de verJAARdag.
Gisteren hebben ze hier mijn vierde verMAANDdag gevierd.
Stelletje idioten :-)

Maar ik heb er wel een hele mooie nieuwe slaapkamer enzo voor gekregen.
Heb nu een echte grote-honden-bench.
Kan volledig uitgestrekt overdwars in m'n bed liggen :-)
Ik heb me toch lekker geslapen vannacht !!!

Ook mijn voer-en-waterbakken heb ik nu in groter (en hoger) formaat.
Alleen hebben die gekken de oude bakken buiten gezet.....
En nu is het water daar bevroren :-(
Die twee zijn toch echt niet handig hoor !!!

Ze zeggen dat er vandaag heel veel nieuwe sneeuw komt, dus ik heb m'n snowboots alvast klaar gezet.
Kunnen we lekker ravotten in de sneeuw........

Tot later !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten