Er is weer hoop :-)

Nu eerst maar even een update uit de ziekenboeg....

Zoals jullie weten, was ik dinsdag héél erg zielig.
Alleen maar caramelvla poepen en overgeven...... nee dat was geen feestje !!

Gelukkig hebben de prik en de pilletjes van de dokter goed geholpen.
Ik was in één keer van de narigheid af.

Ook alle beterschapswensen die ik kreeg hebben geholpen om weer op te knappen !!!

Het was wel jammer dat de dierenarts had gezegd dat ik ieder uur maar een heel piepklein beetje mocht eten.
Nou, ik heb lopen knoepen van de honger !!

Op woensdag kwam Trudy met een mandarijntje. JIPPIE !!!
Maar ook daar mocht ik iedere keer maar een klein stukje van :-/

Doordat ik me helemaal leeggepoept had en daarna ook niet echt heb mogen schransen, lukte het me pas woensdagavond laat om weer een heel klein beetje te poepen.

Vrouwtje wilde dat ik eerst ECHT GOED zou poepen, voordat ik weer m'n normale porties te eten zou krijgen.
Maar dat lukte me steeds niet.

Dus zijn we donderdag gaan wandelen, met de woorden.....
We gaan pas naar huis als er stevig gepoept is.
Dat heb ik geweten......... ik heb hier het hele dorp gezien !!!

Natuurlijk lukte het uiteindelijk wel, maar toen waren we een verschrikkelijk eind van huis.
Dat stuk heb ik ook nog terug moeten wandelen.

Vandaag neem ik geen risico.....
Heb al lekker op NEGEN plaatsen een mooi hoopje gekleid.
Dat zien ze niet over het hoofd !!!

Bij het binnenkomen gelijk geeist dat ik weer mijn normale porties eten krijg.
(en natuurlijk kei-veel lekkere koekjes enzo)

Deze pupsel wil namelijk een super-grote hond worden.
En dat lukt niet op een beetje halfwas eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten