7 januari -- Beetje ziekjes

Vandaag was ik een beetje ziekjes !!

Vanmorgen met het opstaan voelde ik het al..... gerommel in de buik.
Nou gerommel....het leek wel oorlog !!
Jeetje, wat een lawaai.

Het was zo erg, dat ik zelfs mijn ontbijt niet wou eten.
Heb er wel even omheen gedanst, maar kon het niet aan om het naar binnen te werken.

Dus eerst een paar flinke hopen gedraaid en daarna nog een keer geprobeerd.
Nee hoor, het bleef doorrommelen in mijn buik.

Ben de hele morgen van het kleed, naar de mat, naar mijn kussen op en neer geschuiveld en telkens even heel zachtjes piepen.
Vrouwtje deed net of ze het allemaal niet zag en behandelde me als een gewone gezonde hond.
Ja, ik heb zelfs op mijn duvel gekregen toen ik aan het klieren was.

Wel heeft ze een paar keer mijn buik gemasseerd, dus ik denk dat ze me toch wel zielig vond.
Ook hebben we heel veel samen buiten gespeeld in de hoop dat de narigheid in mijn darmen dan vanzelf afgevoerd zou worden :-)

Uiteindelijk voelde ik me wat beter en heb een klein beetje geslapen.
Ze zeggen dat slaap het beste medicijn is.....

Nou, dat is ook zo.
Want toen ik wakker werd had ik REUZE honger en heb mijn lunch in één keer naar binnen gesloeberd.
Daarna weer veel gedut en nog geprobeerd zielig te kijken.
Maar daar trapten ze hier niet meer in.....

Een hond die eet is niet ziek (zeggen ze hier :-)
Ja, wat moet ik dan.......
Ik ga mezelf toch niet uithongeren voor wat extra aandacht......

Trouwens, ik voel me ook al weer een heel stuk beter (maar dat vertel ik ze hier niet hoor !!!)
Nu ga ik heel uitbundig slapen en morgen gezond weer op.

Doeiiiii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten