update 3 jan 2010

Zo ben ik weer met een korte update

Vanochtend effe de plaats sneeuw vrij gemaakt ben een uur aan het rennen en spelen geweest. Daarna was de sneeuw weg

Samen met Kyra gespeeld en toen ik goed moe was zijn we naar Belgiƫ gegaan. Wist ik even niet maar er was stiekem een afspraak gemaakt met Erwin en Anita (de fokkers). Lekker lopen te klootviolen met Joy, ja die kende ik natuurlijk nog van vroeger.

Erwin vond dat ik er goed uitzag en ja hoor..... weer wat gegroeid. Opgemeten schofthoogte van 50cm. Nee echt klein kan je me niet meer noemen. Was trouwens wel even slikken voor Joy. Toen ik nog klein was gooide ze me telkens ondersteboven. Nee nu niet meer heb haar wel 10 keer op de rug gelegd en flink met sneeuw ingepeperd. Gillen man dit is de wraak van een Rottie. Ben wel eerlijk gebleven en niet gemeen gedaan. Dat kan altijd nog mocht ze uiteindelijk sterker worden dan ikke.

Oja heb ook even met mijn moeder gesproken. Het kreng had haar dag niet en lag op een bot te kluiven. Als ik in de buurt kwam begon ze te grommen. Wil dat bot niet eens lekker puh. Heb elders gewoon een andere gejat.

Wat heb ik toch een top leven. Toen we thuis kwamen vanuit Belgiƫ heb ik een bak eten gekregen. Er was geen doorkomen aan, maar ik heb het op gekregen. Nu ga ik de rest van de avond slapen. Ben echt dood op. Ze weten hier zeker nog niet dat ik er groot uitzie, maar eigenlijk nog een puppie ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten