Fruitmand !!

Wie-oh-wie komt er bij mij op ziekenbezoek ???

Ben namelijk helemaal niet lekker momenteel.

Loop al anderhalve dag caramelvla te poepen (aan de diaree).
En vanaf vanmorgen ook aan het overgeven en zelfs een beetje koorts !!

Dus ze hebben vanmorgen vroeg al de dierenarts gebeld en ik mocht gelijk op het spreekuur komen.
De dokter heeft me onderzocht, temperatuur genomen (nog iets te hoog) en een spuitje gegeven tegen het overgeven.

Ook kreeg ik pilletjes mee om het overgeven te stoppen.
En ook pilletjes tegen de diaree.

Vandaag wil ik ook helemaal NiX eten; ben nogal zielig !!!

Maar mocht er iemand willen komen met een fruitmand........
vooral mandarijntjes vind ik errug lekker :-)

Ach, het zal wel snel weer over zijn.
Tot die tijd maar even rustig aan doen.

Kuzzzzzies van Dingo

6 opmerkingen:

  1. Gute Besserung, Schlaf Krieg hilft, ein zwei Tage ausruhen und alles ist wieder gut,
    Gruss von Helga und Martin Utz (Papa)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sultan en Bianca19 januari 2010 om 17:24

    Ik moet even van Sultan doorgeven dat hij je erg zielig vindt, en dat ik je veel beterschap moet wensen.
    Het manderijntje heeft hij net zelf gesnoept hier, dus eh, het was de laatste.
    Maarrrrr, heul veul beterschap..
    Sultan, Fenja en Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel beterschap Dingo.....

    kussie van Izzie.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaa dat is wel zielig. Maar gekookte rijst met gekookte kipfilet vindt Kyara altijd erg lekker en wil alleen daarom al ziek worden.
    Was overigens een advies van een dierenarts.

    Sterkte met je vla.

    Knuffels uit Arnhem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ocharme, hopelijk begrijpen je baasjes dat ze zo een zielig hoopje hond éxtra moeten betuttelen en ben je snel van je vla bevrijd.
    Dikke knuffel van Nena en haar baasjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Dingo

    En hoe gaat het nu met me grote vriend?

    Knuffffffff

    BeantwoordenVerwijderen