Vrienden

Zo zeg, wat heb ik gisteren een leuke dag gehad....

Mijn vriend Don en vriendin Pussy zijn bij mij komen spelen.

Eindelijk weer FEEST in de tent.

Tsja, de laatste tijd valt er niet zoveel te beleven hier.....
Mijn baasje werkt zo'n beetje dag en nacht.

Als hij 's-avonds eindelijk thuis komt, heeft hij nog steeds geen tijd voor mij.
Want dan zit hij met z'n laptobbert en telefoon gewoon door te werken.
DE SAAIERD !!!

Maar gisteren heeft weer heel veel goed gemaakt.

Even een paar plaatjes.......

Een foto van een pupsel die zijn vrienden vraagt om met hem te komen spelen...
Even rondlopen, zodat ze zien waarmee er gespeeld moet worden...
Het helpt niet....
Dan de boel maar een beetje uitdagen :-)

YEZZZZ gelukt....
Samen met Don keten !!!
Kijk, mijn vriendinnetje Pussy doet niet mee aan die stoere trekspelletjes.

Die staat vooral MOOI te wezen :-)Vandaag doe ik NiX meer.....
Ben kei-kapot van de hele dag spelen, ravotten en keten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten