Gelukkig nieuw jaar

Zo bij deze iedereen een gezond en vooral een gelukkig 2010 gewenst namens Dingo en die twee knechten van mij.

Hihi dachten ze dat ik bang zou zijn voor vuurwerk. Hebben die twee niet in de gaten dat ik al bijna 2 maanden in training ben met een enge geluiden CD. Heb lekker op een bot liggen kluiven en me kostelijk vermaakt. Ben zelfs om 12 uur even naar buiten geweest. Moet bekennen dat ik geen moeite had met de herrie, maar ik vond de kleuren wel heel erg imposant. Gaaf man ik heb tot in mijn genen genoten.

Mijn vriendin Dusty was er ook. Eerst was ze een beetje boos op mij, maar later op de avond vond ze me toch best wel een beetje lief. Oliebollen, nee daar ben ik niet aan toe gekomen. Ik had een kluif...... jeetje echt zo'n hele grote.

Vanochtend even de hei op geweest. Gaaf joh er viel ook sneeuw en dat is mooi om te zien. Zie de foto's onder ik moest telkens kijken waar die witte vlokken vandaan kwamen.

Zo ga het hier bij laten, de restanten van mijn kluif liggen op mij te wachten.

Doeiiiii en geniet van de foto's onder





3 opmerkingen:

  1. Jullie 3en ook een fantastisch en gezond 2010 gewenst vanuit het Arnhemse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dingo,

    Ben jij een snoepje op die foto's. (ik lijk wel een homo, maar nee, helemaal objectief gezien). Dat krijgt die baas voor mij niet voor elkaar, denk ik.

    Maar ook voor jou, en alles wat om je heen hangt, de allerbeste wensen voor 2010.

    Enne .. dit is voor mij mijn afscheid van dit blog, 'k ga verder op ons 'samen-blog'.

    Lebbers
    Don

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat groeien ze hard he?
    Ik heb er hier een rondlopen van 11 weken, maar het gaat zo hard, hij wordt al slungelig!
    Mooie foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen