12 weken ZIELIGHEID !!!

Ben vandaag een beetje zielig.........

Baasje ging vanmorgen naar zijn werk en zal pas héél laat vanavond weer thuiskomen.
Nu kan ik altijd zo lekker keten met het baasje, dus ik vind er geen BAL aan als hij er niet is.

Ook het vrouwtje moest vandaag heel veel dingen regelen voor haar werk, dus met haar heb ik ook al bijna niet kunnen ravotten.

Tsja, dan ga ik maar heel zielig in de keuken liggen en hopen dat ze verschrikkelijk medelijden met mij krijgen.......
Vanmiddag leek het er op, dat we wat leuks zouden gaan doen....
We gingen met de auto op pad en dat is toch altijd weer een feestje !!!

Wat denk je ??? We gingen naar de Dierenarts.
Oké, dat vind ik niet erg, maar het is toch ook geen feestje.....

De bevindigen op een rijtje:
Pup van twaalf weken oud / 14,2 kilograms / mooi lijntje / heul mooi glimmend vachtje /
Hart - longen - ogen - oren - tanden - peutjes .... allemaal oké
Zelfs het navelbreukje is bijna helemaal weg.

Alle reden voor een koekie !!!
Wel jammer dat je dan ook gelijk een spuit in je donder krijgt.
M'n laatste puppy-enting en gelijk ook maar Hondsdolheid er doorheen geshaked.

Nu moet die rommel nog even door mijn lijf heen en over een week of 2 a 3 mag ik overal komen en met ALLE GROTE HONDEN gaan spelen en ravotten.
Ook mag ik nu ook mee op vakantie naar het Buitenland enzo.

Straks maar eens op de sites van D-reizen, WeekendjeWeg etc etc gaan snuffelen :-)

2 opmerkingen:

  1. je baas is toch thuis vandaag, waar blijft de update ...

    Zo langzamerhand begint de puberitis na te laten en ga ik weer naar mijn baasje luisteren (naar het vrouwtje heb ik altijd al geluisterd).

    Man, ik verheug me op zaterdag a.s.: een samenkomst met 7 vrouwen en ik alleen als MAN.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Don gisteren mij spuiten gehad dus... als je hulp nodig hebt :-) Ik heb een paspoort en ik jat hier wel een treinkaart. Als ik kom, ben ik alleen en gaan we samen.

    We pakken die dames in omgekeerde volgorde jij van oud naar jong en ik van jong naar oud. Komen we elkaar in het midden wel ergens tegen :-)

    Komen we ook nog in de buurt van Keulen, zodat we die zwerver ook nog effe te grazen kunnen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen