Facts and figures

Vandaag moest ik weer worden gewogen.
Zo kunnen ze bepalen hoe veel ik mag eten.

YEZZ ik mag alweer wat meer !!!
Drie keer per dag 125 grams en daarnaast véééél koekjes en botjes (geloof ik :-)

We kunnen niet anders zeggen dan dat het met mij errug lekker gaat
Even wat cijfers op een rijtje:

Datum....Gewicht.... Schoft.... Groei in kg
5-nov...........9,3
11-nov.......10,1...............................0,8
18-nov.......11,65......... 38..............1,55
24-nov.......12,8............................. 1,15
2-dec..........14,5..............................1,7
9-dec..........15,55........ 43..............1,05

Ben toch wel heel benieuwd hoe ik er strakkies, als ik groot ben, uit ga zien :-)

4 opmerkingen:

  1. Hi Dingo,

    ut mag allemaal wel wat meer hoor. Grote stevige reu wordt je niet van koekjes maar van 'echte voeding'. Ik weet er alles van, ging ook als een speer, maar de speer is geland. Hangt nu ergens onder mijn buik geloof ik. Eten is niet aan mij besteed - ja baas giet er tegenwoordig wat jus over heen, wordt het een beetje draaglijk.

    Ik ben (geloof ik) verliefd, weet eigenlijk niet op wie. Door die vlinders in mijn buik is de eetlust volkomen weg. Goed dat ik wat reserve heb, hoewel ... als je de vacht wegdenkt is het net een kapstok. Koekjes en heeeeeeeel veel aandacht is wel lekker, maar mijn eten ...

    Daarom Dingo, neem alvast een voorschotje, niet teveel maar toch, kan geen kwaad.

    Lebbers, ik geloof dat ik van de hele wereld hou ...

    Don

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gekke Donny toch !!

    Al heb ik geen idee hoe vlinders eruit zien, en wat die doen in je buik. Toch lijkt het mij echt wel fijner om eten in je buik te hebben. Ben namelijk zelf nogal gek op mijn brokjes.

    En van de hele wereld houden.... dat komt doordat het bijna Kerst is, want dan wordt iedereen heel klef :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi die Dingo,

    Gisteren hebben ze mijn baas verwend met allemaal hondedingetjes. Niet normaal meer waar die mee thuis kwam. Lekker, leuk, kijk maar eens op gauw op mijn HP - onder Don - Jubileum.

    Ga nu naar mijn opa, kijken of die nog wat lekkers heeft.

    Tot later en lebbers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf man, Hebben jullie dat allemaal gekregen ???? Ik wil ook bij jullie komen wonen.

    Nee die baas van mij was gisteravond niet thuis Geen idee waar hij nu weer uithing. Het is de laatste tijd te gek voor woorden. En als hij dan thuis kwam met allemaal leuke dingen kon ik er best mee leven, maar niets van dat alles. Toen hij gisteren thuis kwam heb ik hem een paar minuten gezien en toen ik terug kwam van een kleine wandeling met mijn vrouwtje was hij alweeeeer weg (slapen denk ik)

    Vanochtend was hij er gelukkig weer en hebben we samen allemaal leuke dingen gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen