Dag Sinterklaasje

Zo, die ouwe is het land weer uit....

Maar gelukkig had ie wel kadootjes gebracht.
Heb een heel lekkere mergpijp gekregen. Nou daar ben ik dus helemaal verkikkert op !!
Als het aan mij zou liggen, dan knauwde ik er de hele dag aan.
Maar ja, dat mag natuurlijk weer niet van die twee.
Mag hier ook helemaal NiX :-)

Ook zat er een flesje Kwispelbier in de zak. Maar die moet ik bewaren tot een speciale gelegenheid..... Is nog geen Kerst ???? :-)

En een doosje met lekkere Kerstkoekjes. Hoop wel dat ik daar zal niet zo lang mee hoef te wachten......

Zelfs het baasje en vrouwtje hebben kadootjes gekregen; Allebei een lekker fles alcoholisch (tuurlijk what else :-) en een chocoladeletter.
Stelletje bofkonten..... net of ze het verdient hadden..... waren ze lief geweest afgelopen jaar ???

Nou, dat was zo de allereerste Sinterklaasavond in mijn hondenleventje. Nie schlegg....

Vandaag zijn we weer bij Kyara (en de rest van de familie :-) op visite geweest.
Altijd weer kei leuk. Samen heel hard blaffen tegen mekaar en door het huis heen racen.
Om na een uurtje allebei helemaal in te storten.

We hebben geen foto's gemaakt, maar gelukkig heb ik nog een leuke van de vorige keer
Toen was ik nog een klein pupseltje, nu scheelt het al niet veel meer..... en de volgende keer hoop ik lekker groter gegroeid te zijn. Mijn waffel is al groot genoeg :-)

Ze hadden me beloofd, dat ik vandaag mocht gaan zwemmen....
Maar ze wilden niet door de regen lopen, want dan worden ze nat.....stelletje watjes !!!
Net of ik van zwemmen niet nat zou worden :-)

7 opmerkingen:

  1. Nou, nou, jij hebt tenminste nog kadootjes gehad. Hier helemaal NIKS.....

    En vanochtend........

    Baas ging proberen in de tuin te werken.... na 10 minuten kermte hij al van de rugpijn, wat een ouwe z.. (oeps sorry).

    Vrouwtje was even weg (dachten wij) maar was op zolder in allerlei dozen aan het rotzooien. Nou ..... zat natuurlijk in de laatste doos (volgens haar - maar volgens mij wilde ze gewoon alles checken).

    En ja hoor - ze had het gevonden - een groene tak met allerlei vreemde dingen erin (zij noemt het heel chic een gierlande!!), kaarsjes, kaarsjes, kaarsjes, kaarsjes, vreemde mannen met puntmutsen en een baard en ga zo maar door (wat een rotzooi man.... en weet je het smaakt gewoon naar plastic!).

    Hoorde die twee ook zeggen dat ze geen boom opzetten dit jaar omdat ik dan alles omver zou lopen (nou ja... hoe kunnen ze dat nou zeggen).

    Maar goed... boom? opzetten? begrijp er niets van. Dat spul staat toch normaal buiten? Is toch om tegen te pinkelen... Wat zullen we nou weer beleven..... Wat bedoelen ze toch hiermee?

    Ja weet je, voor mij is dit jaar ook alles nieuw, wordt mijn eerste kerst.

    Maar ik heb me voorgenomen ..... volgend jaar neem ik revansch, zullen ze eens iets beleven.

    Alles is blijkbaar klaar... wat een licht... hoe kun je hier nou nog slapen.... (doe maar gewoon heel goed mijn ogen dicht).

    Nou dat was onze zondag... gezellig hè????? Hoop dat ze straks nog tijd hebben om te wandelen want zo blijft er voor ons wel erg weinig over.

    Doei............

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Don je doet het goed als papegaai, alles dubbel. Ik zal de laatste weghalen zodat niet iedereen kan zien dat je .....

    Weet je wat trouwens leuk is, in die boom hangen ze allemaal speeltjes, dus mocht je ergens komen waar wel een boom staat JATTTTTTTTTE en kapot maken. Vinden de mensen leuk ja waarom zou je anders zo'n boom zetten.


    Weet je wat ik hier gehoord heb. Die boom doen we niet we gaan knallen. Weet je heb jij ook nog niet meegemaakt (ikke trouwens ook niet) dat het een week later helemaal bingo is. Zullen we samen van die knallers kopen. Jij woont dicht bij Belgie en daar knallen ze nog veel harder. Mijn spaarvarken zit tot aan de nek vol, dus ik betaal wel mee.

    Lees effe terug op zolder, .... groeien bij jullie de bomen op zolder :-) Hier in Brabant groeien ze toch echt buiten.

    Ik heb vandaag een saaie dag gehad man. vanochtend met de auto naar Arnhem effe lekker lopen te dolle en klootvioole met Kyara, gaaf wijf man en ja ze rook ook heel bijzonder. Ze was wel een beetje raar ze had nl een broek aan. Nu ben ik wel wat gewend, hier heeft het vrouwtje ook de broek aan, maar dan anders. Daarna hebben we NiX mir gedaan. Ik wilde zwemmen maar die saaiers hadden geen zin om in de regen te lopen.

    Sinterklaas was heel lief voor mij. Ik zal wat lekkers voor jullie bewaren. NEEEEEE dat bier krijgen jullie niet zuip ik lekker zelf op, maar de rest wil ik best met jullie delen. Volgens mij zit er nog wel een hartjes koekje bij die bewaar ik voor Pussy.

    Ga maar weer eens verder met saaie muziek luisteren. Er staat hier al de hele dag klassieke muziek op. Ik ram dadelijk die pauk over de kop van de dirigent, is het misschien afgelopen. Ik en mijn baasje zijn meer van Slayer, maarja dat vrouwtje met die broek.

    Oii heeft ze gezien dat ik dat schreef ik naai er uit doeiiiii ps ik zit onder de kast als je me zoekt doeiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja vergat ik nog bijna. De volgende keer dat ik in Limburg ben zullen we die ouwe man wel eens even helpen met zijn tuin. Denk als wij ons een paar minuten inspannen hebben we een mooie tankgracht en een complete drainage voor heel Valkenburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hei Dingo,

    Geef dat spaarvarken maar aan je baas mee a.s. vrijdag, dan zorgen wij voor de knallers...

    Trouwens, ik ben daar best bang voor (maar alleen als baas en vrouw erbij zijn). Gewoon zielig kijken en hopen dat ze dat oppikken....

    En jij moet wel goed lezen: op die zolder lagen plastike takken !!!!

    Kom je mee vrijdag??? Kunnen we voor de drainage gaan zorgen.

    Doeiiiiii (en nu pas je nog onder de kast....)

    Ook kus van Pussy - ze verheugt zich al op het koekje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bomen van plastic gniffel van welke planeet zijn jullie afkomstig. Hoe ik hier ook rondkijk hier is het echt allemaal van hout.

    Vrijdag kom ik de deur niet uit. Mijn baas gaat alleen weg dus helaas ik kan je niet helpen. Ga hier nogal lopen keten met het vrouwtje

    Je denk toch niet dat ik mijn spaarvarken mee geef aan dat andere varken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Dingo,

    Man ik heb last van de hormonen, niet meer normaal zeg... Buiten wandelen lijkt meer op een processie, alle heilige huisjes moeten besnuffeld, besnuffeld en nog eens besnuffeld worden. Word je helemaal gestoord van ...

    Eten doe ik even niet zo goed want 'een goede haan mag niet vet zijn'.

    Ik ga een nieuwe lijfspreuk hanteren, als ik ergens kom dan zeg ik gewoon 'hei, valt hier nog iets te ... ', vul zelf maar in. Brrrrrr, man.

    Trouwens, hebben die baasjes van jou de pijp leeg na het uitzwaaien van die man-met-mijter, hu? 'k Heb niks te lezen en het jeukt ...

    Is in jouw buurt niks te versieren?

    Lebbers, maar dan van Pussy. Ik ben geen h..., ben ik nu achter gekomen. Man, wat is dit leven moeilijk !

    Tot schrijfs dan maar

    Don

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey die Don,

    'T is toch allemaal wat !!

    Maar ja, wat wil je ook.... sta je al helemaal stijf van de hormonen, ben je afgelopen zaterdag ook nog eens naar het "Red Light District" geweest.
    Niet echt handig van die baasjes van jou :-)

    Ik heb besloten lekker vlot met mijn pubertijd te beginnen. Met mijn dertien weken vertoon ik al alle verschijnselen :-)

    Mijn baasjes zijn al mijn streken aan het verzamelen en gaan dit morgen uitgebreid op het blog verklappen. Met een beetje mazzel doen ze er ook foto's bij....

    BeantwoordenVerwijderen