Dingo 3 maanden

Vandaag ben ik precies 3 maanden = 13 weken = 91 dagen. Dus, wat mij betreft, goodbye pupsel tijdperk.En welkom pre-puber (=terror) tijdperk..... Geen flauw getuttel meer, maar echte aktie.

Krijg trouwens veel tips van mijn vriend Don. Ja die is een stuk verder dan ik, Don is pas echt een "rat". Met een beetje hulp kan ik tenminste hetzelfde niveau bereiken. Volgens mij is Don een beetje ziek (lees reacties) hij heeft last van Mormonen of zoiets. Geen idee wat voor dingen dat zijn maar het jeukt nogal en vooral als er meisjes honden in de buurt zijn. Ach zal wel gewoon eczeem zijn. Het is een jongetje en die mannen overdrijven graag.

Zie onderstaande foto's. Vandaag de hele dag lopen te kloten met een muts en een fototoestel. Waarom vraag ik jullie, moeten ze telkens MIJ hebben. Je ziet toch dat ik echt niet te porren ben Voor deze onzin. Denk je trek ik een chagrijnige smoel en vinden ze dat nog grappig ook.
Voordat jullie me zielig vinden ik heb het reuze naar mijn zin hier. Het is de hele dag keten met Peet (mag inmiddels Peet zeggen in plaats van vrouwtje of Petra). We gaan de hele dag de boer op en zijn bijna nooit thuis. Eigenlijk begin ik dat kleine autootje ook best wel grappig te vinden. Peet die kan scheuren met dat ding man. Nee schrik heb ik natuurlijk niet er ligt een lekker bot achterin dus Dingo is nogal druk :-)
Laat mij maar lekker gaan, ik ben inmiddels gewoon gaan puberen. Okay een beetje vroeg, maar ik ben als de dood dat ik dadelijk tot de conclusie kom dat ik het vergeten ben. Heb inmiddels trossen bananen in mijn oren en doe alsof ik niets hoor en begrijp. Lachen man ze snappen er hier helemaal geen bal meer van. De eerste 4 weken ben ik netjes gaan slapen en sinds gisteren ben ik begonnen met eerst effe een potje te janken. Heerlijk, als ik geen zin heb om te slapen blijven die twee ook maar lekker wakker. Denk trouwens niet dat ik dit "droog" hou, het interesseert ze geen bal en ze blijven gewoon boven.

Ben nu eens eerlijk sta ik hier niet echt voor lu.....

Ga nu effe een potje tukken, Eric is er vanavond niet en ik maak er gewoon een leuke Halloween avond van :-) maar dan moet ik wel uit gerust zijn.

poedels en weg is Dingo......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten