Effe bijkomen

Ik moest effe bijkomen......

Niet van het harde werken of vele spelen.
Dat doe ik met veel plezier en gewoon eventjes tussendoor.

Nee, iedere week word ik gewogen en ik was vorige week een beetje te licht.
Ze vonden me zelfs aan de magere kant.
Op zich helemaal niet erg, maar ik mocht wel een beetje bijkomen.
Lekker veul meer brokjes en snoepjes/koekjes eten.

Nou, dat hoeven ze Dingo géén twee keer te zeggen hoor !!
Ik heb me toch lopen schransen de afgelopen week :-)

En het resultaat mag er dan ook wezen....
Met mijn 14 weken weeg ik nu 17,25 kg.
En ik mag komende week alwéér meer brokjes.
BEN EEN ECHTE BOFFERT.

Alleen moet vrouwtje nu zo onderhand krachttraining gaan doen, want ze vindt het een hele sjouw worden om mij in en uit de auto te krijgen.
Nou, ze moet maar goed oefenen, want ik ben toch echt niet van plan om er steeds zelf in en uit te springen. Bevalt me goed, die koninklijke behandeling :-)

Mocht je me zoeken.......ik ben in de buurt van m'n brokjes :-) :-)

2 opmerkingen:

  1. Dingo,

    Je wordt te zwaar voor je vrouwtje. Ik heb nog een Rampe (ken het woord niet in het Nederlands) liggen. 'k Vond er zelf niks aan, jij misschien wel? 't Is mooi dat je wat zwaarder wordt, ga je ook grote, sterke reu worden.

    He, heb je het al gehoord, we gaan een eigen blog opstarten, ja, jij en ik. Volgens mij nog nooit vertoond, maar wij zijn dan ook UNIEK.

    Tot gauw,

    lebbers

    Don

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Donny,

    Die Rampe/loopplank houd ik graag nog even in het achterhoofd.
    Tot nog toe lukt 't allemaal nog prima. Mijn vrouwtje is nogal een bikkel(tje)en ze is flink aan het trainen.
    Ach ja, volgens mij vindt ze het ook wel gezellig om mijn prettig lijfje eventjes in d'r armen te houden :-)

    En ja....ons eigen BLOG; wat een giller he ?
    Maar we geven mooi de URL niet door aan onze baasjes, want we moeten wel vrijuit over al onze streken kunnen schrijven....

    Ben het helemaal met je eens....wij zijn uniek !!

    BeantwoordenVerwijderen