Ik heb een auto gekregen

Je moet ergens beginnen, maar deze auto heb ik toch maar mooi effe gekregen. Denk dat deze knoerte hard gaat. Zitten lekker brede banden onder.
Shit waar heb ik de versnellingsbak nu weer gelaten. Zou toch zweren dat ik hem zojuist nog gezien heb
Zal toch niet waar zijn, Het is een automaat. Heeeee ik ben nog al een racer en niet zo'n luilak als mijn baas. Weg me dat ding zet er maar een sportbak in.
Kijk de stoelen heb ik al gevonden Moet bekennen dat ze best lekker zitten. Wat word ik toch verwend. Nu nog even het knopje van de stoelverwarming vinden. Het barst hier van de knoppen, anders help ik hem wel even naar de knoppen.
Ik ben de gelukkigste pup van het hele universum met zo'n mooie auto. Misschien dat mijn vriend Don ook wel een keer mee wil. Moeten we wel eerst even de banden oppompen hij is een beetje zwaarder dan ik.
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. He man, wat een mooi ding en ja ik wil mee, maakt niet uit waar naar toe. Die van mij is veel kleiner, ik denk zoiets als die auto van Peet!! Ik snap nog steeds niet hoe ze die hebben kunnen kopen, ze wisten toch dat ik een bakbeest zou worden...

    Trouwens, we hebben het varkentje en de kip een naam gegeven, is wel zo leuk. Nu wil je natuurlijk weten welke :-D
    Maar.... ik durf ze hier echt niet te typen (vertel ze wel als ik even alleen een keer met je ben, snap je!!)

    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Don ik hoop dat ze E&P heten als iemand het verdiend zijn zij het :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mee eens. Heeft wel met E&P te maken maar dan zeg maar koosnaampjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Don dat helemaal mee eens ligt hier nogal gevoelig :-) Misschien handiger je uit te drukken met o min mogelijk details :-)

    tussen jou en mij het zijn hier ei....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NOU DAT KUN JE WEL ZEGGEN !!!!!

    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeee Dingo, da's lachen.. Ik, Sultan, heb er ook zo een...
    Nog 2 verzamelen en we kunnen een autotje maken...
    Veel plezier ermee hoor, je kunt er ook lekker mee gooien..
    Poot van Sultan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sultan,

    Zal ik ze van de Jeep van mijn baas jatten ??
    Hebben we flink profiel om ermee door de modder te scheuren..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen