Da's leuk

Zo, dat was me toch leuk gisteravond....

We zijn op de koffie geweest bij mijn fokkers (Erwin en Anita).

Jeutje, wat was ik blij om hen weer te zien.....
Ik heb ze helemaal plat geknuffeld.

En wat dacht je van Joy ?
Oh-oh-oh mijn meisje is me toch gegroeid !! Echt al een hele dame.
Maar gelukkig vindt ze me nog steeds knoerte lief.

Ze zat in haar bench toen ik kwam, dus de eerste kusjes hebben we door de tralies gedaan, maar gelukkig mochten we ook samen buiten spelen.
Tsja, dat gaat wel een beetje lomp. En toch doen we netjes om beurten de baas spelen en héél veel kwispelen.

Later ben ik ook even gaan kijken bij mijn Mams (Quincy).
Nou die kende mij nog wel hoor !! Met haar heb ik heel veel kusjes gewisseld.

En Noah, Anou en Beau waren óók al zo blij dat ze mij weer zagen.
Ben ze allemaal even langsgegaan om te begroeten en te knuffelen.

Ik had ze natuurlijk al heel lang niet meer gezien, maar nu mijn ogen het goed doen zie ik pas wat een mooie body-builder-dames het allemaal zijn. Ze zijn allemaal knoerte gespierd, daar wil ik NU nog even geen ruzie mee maken.
Gelukkig lig ik nog steeds errug goed bij deze dames.
(ben natuurlijk ook nogal een knappe vent :-)

Erwin en Anita waren behoorlijk impressed dat ik zo gegroeid was en zo'n mooie, lieve, blije, stabiele vent ben.
Dus heb ik gelijk maar even de boel lopen verstieren en heb wel 10x in huis geplast :-)
Tsja, anders gaan ze nog denken dat ik een wonderpup ben :-)

Kon er echt NiX aan doen hoor; het barst daar van de lekkere luchtjes en dan ook nog de pure opwinding van alle "familie". Dan krijg je vanzelf lekkage......

Hebben jullie trouwens wel door welke dag het vandaag is ?????

Het is vandaag GROOT SINTERKLAASFEEST.
Ik heb dus alvast een mandarijntje klaargelegd voor het paard

En als ze ons huisje voorbij rijden, dan eet ik 'm lekker zelf op.
Ben nogal dolletjes op mandarijnen :-)

Ik hoop jullie morgen ALLES te kunnen vertellen over de kadootjes die ik allemaal van de Sint heb gekregen.............

13 opmerkingen:

  1. Hi die Dingo,

    Man, ben terug uit Duitsland. Mijn zusjes gezien. Het waren voor mij geen zusjes maar allemaal lekkere ...

    Heb me de ogen uitgekeken, de neus volledig overwerkt en toen het op 'sporten' aankwam - ik was al aan de eerste ronde begonnen - moest ik STOPPEN !!

    Kijk maar eens op de site. Dit leven is waard geleefd te worden.

    Lebbers en tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shit Don Da zijn nog eens lekkere wijven. Mag ik de volgende keer mee... ach toe alstublieft alstublieft alstublieft alstublieft alstublieft. Zal ik die poedels eens laten zien hoe een Rottie het doet ....

    Oeps ik ga te ver komt mijn baas aan ik moet maken dat weg ben achter die computer

    doeiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je noemt mij poedel? Nu ga je te wijd jonge. Ga aan je baasje vragen om met die handdoek eens de mond van binnen schoon te maken. Bah.
    (hoewel ik denk dat jij ook een goed figuur had geslagen daar, er was genoeg).

    Lebbers
    Don

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeg, zeg, ik dacht toch echt dat je verliefd was op mij! Is dat nu al over?

    En trouwens, ik ben absoluut niet ijdel -:) maar ik was toch verreweg de mooiste, echt waar. Kijk nog maar eens goed naar die foto's. Of je moet natuurlijk houden van mager, ja dan......

    Heb je dat mandarijntje al op of heb je dat nog tegoed?? Eens vragen of ze hier ook aan St. Nicolaas hebben gedacht. Zal wel niet, de baasjes hebben pas die camera gekocht en we kunnen nog blij wezen dat we überhaupt iets te eten krijgen.....

    Daaaag lieve Dingo,
    lebbers en pootje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, vergeten.

    Wil je je baas lekker pesten vanavond?? Dan vertel hem maar dat de baasjes in Limburg nu koffie drinken MET ABRIKOZENVLAAI!!!!!!!!!!!

    Doe dat wel nadat jij je lekkernijen hebt gehad, want anders........

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps Dingo onhandig spijt heeft hij zeker. Niet boos zijn op Dingo, mijn ogen doen het nog niet zo goed.

    Pussy jij ben echt NIET ijdel je bent op afstand de mooiste. Je foto's hangen al in mijn bench.

    Don jij bent de liefste ... slijm slijm slijm

    Trouwens ik wil niet opscheppen maar ik heb vanavond bubbels hik hik er staat hier een fles Don Perignon in de koeler.

    Excuus van Dingo en trouwens fijn dat die baasje van jullie al die vlaai opeten, heeft mijn baasje geen kans meer. Die vetzak moet maar eens wat gaan afvallen. Oja morgen schrijf ik over mijn sint cadeaus. De gang stond bomvol alleen voor Dingo.

    Tot Poedels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lees het nu nog eens rustig na, maar hoe weet Pussy dat ik verliefd ben ..... DON !!!!! je hebt het toch niet lopen te verraaierlichten !!!! Pussy en om een moet je echt te hele wereld haten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry, je weet toch hoe vrouwen zijn !!!!

    Toen ik met mijn dikke poten zat te tikken keek ze over mijn schouder mee en heeft ze alles kunnen lezen, tja..... en toen barste de bom.

    Heeft ze me weggegromd (en je weet hoe dat is..) en is ze zelf gaan componeren. Das wel lachen man, met die poten van haar slaat ze wel 4 toetsen tegelijk aan (goddank voor de moderne techniek, potje typex zou zo op zijn).

    Dus.....

    (weet je volgens mij is ze zelf een beetje jaloers, als je er bent ligt ze te grommen en ben je weg dan is ze treurig, ja ja... die vrouwen. Gaan we dat ooit begrijpen????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eric en Petra......

    Jullie zijn minimaal net zo gek als wij :-)
    We zullen vast twee tweepersoonskamers reserveren :-)

    Dingo.....
    Hey die Donny....heb jij vrijdag wat te doen ?? Anders gaan we lekker samen stappen en de boel onveilig maken :-)
    Volgens mij zijn de baasjes dan nogal druk en kunnen wij lekker keten....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen idee maar volgens mij gaat er iets gebeuren. De gang staat hier vol met onzinnig cadeaus die beter naar de stort zouden kunnen.

    Dingo gaat morgen zwemmen of als het weer heel slecht is frietjes eten, Pussy en Don zin om mee te gaan ????

    ps zwemmen mag hier niet naakt dus wel badkleding meebrengen !!!! en vergeet die 12 handdoeken per dog niet. Ikke ben met een klein vaatdoekie klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zin wel, tijd (even) niet. 't is de tijd van het jaar, weet je... By the way, wij zijn geen ZEEhonden maar BERGhonden, en frietjes mag ook niet want Pussy is aan de lijn.

    Baas zegt dat tussen kerst en oud/nieuw een zee van tijd gaapt. Dan evengoed niet zwemmen, maar ...

    Till soon

    BeantwoordenVerwijderen