Frohe Weihnachten

Ja, ja ik wens jullie allemaal heel Fijne Kerstdagen in de duitse taal.
Ik ben natuurlijk ook half Duits.
Dus gisteravond hebben wij hier ook uitgebreid Heiligenabend gevierd.
Allemaal lekkere hapjes op tafel.
Maar ik mocht er helemaal niet aankomen......

Tot twee keer toe heb ik mijn prettig bekkie op tafel gelegd, maar toen kreeg ik op m'n duvel.
Nou, dat doe ik dan maar niet meer..... boodschap begrepen !!

Dus telkens als ik toevallig langs de tafel moest lopen, ging m'n neus in de lucht.
En heel nadrukkelijk NIET richting tafel kijken :-)

Daar moesten ze hier zo erg om lachen, dat ik een extra lekkere koek heb gekregen.
Dat was wel even smullen.

Vanmorgen hebben we lekker samen uitgebreid koffie gedronken en ben ik met m'n baas een extra grote ronde wezen wandelen.
Tsjonge, jonge dat was me toch een partij koud !!
Van die hele vervelende ijskoude regen op m'n bolletje.

Vanmiddag ga ik mooi niet naar het bos, ik blijf lekker op m'n warme kussen liggen.
En misschien kan ik tussendoor nog wat lekkers scoren.
Trouwens ik heb nog altijd een flesje Kwispelbier in de kast staan.
Hebben we speciaal bewaard voor een bijzondere gelegenheid ......
Nou, 1e Kerstdag vind ik wel een heel mooi moment om aan de drank te gaan.

Ik heb geen idee hoe het zal vallen..... misschien word ik wel kei-dronken :-)

Daarom zeg ik nu tegen jullie allemaal .........
Mezzy Gggriztmazzzzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten