2009-12-18

Zo, nu zal ik jullie eerst eens wat vertellen over mijn sneeuwpret.

Gistermorgen, toen we opstonden, was er nog helemaal geen sneeuw.
Vrouwtje balen man. Die stond al helemaal te stuiteren met de camera om d'r nek.
Op het nieuws hoorden we dat bijna heel Nederland was ondergesneeuwd en hier helemaal nix, noppes, nada !!
Vrouwtje stond al met haar jas aan om spuitbussen te gaan kopen, toen vielen er ineens hele gekke witte vlokjes uit de lucht.

Ik heb eerst van achter de ramen zitten kijken, wie er met die rotzooi gooide.
En toen er een klein laagje op de grond lag, ben ik maar eens buiten gaan kijken wat dat nu weer voor gek spul was.

Gleed ik toch bijna uit !!!
Dus gelijk maar m'n pootjes op 4-wheel-drive gezet.

Pas toen ik zeker was dat het niet gevaarlijk was, zijn we samen een rondje gaan lopen.

Nou ja lopen.... stuiteren, springen, sneeuwschuiven en gek doen :-)

Ik ben bijna de hele dag buiten geweest. Al moest ik af en toe binnen komen om m'n peutjes op te warmen.

Tsjonge jonge, wat was ik moe geworden van dat gedartel.
Gisteravond heb ik bijna de hele avond vlak bij de open haard liggen pitten.

Heel laat op de avond zijn we nog met een paar honden uit de straat naar het park geweest.
Die honden luisteren heel goed, dus die mogen los lopen.
Mijn baasjes hebben toen ook mijn riem afgekoppeld. Ze hoopten dat ik dan ook een keertje zou gaan luisteren :-)
Nou, laten we zeggen dat het een wisselend succes was.... soms luisterde ik.... ennuh.... soms een beetje niet :-)

Vandaag gaan we weer zo veel mogelijk in de sneeuw spelen. Dus misschien dat ik morgen nog een paar leuke foto's kan laten zien.........

2 opmerkingen:

  1. Owowow dat doe ik zeker, net als Tyson en jullie twee "stoffertjes" :-)
    Ze willen hier alleen geen sneeuwpop voor mij maken; de saaierds !!!

    BeantwoordenVerwijderen