Vandaag naar mijn vriend en meisje geweest

Vandaag zou ik eigenlijk eerst naar mijn papa gaan. In Duitsland mag je alleen met de auto komen als je winterbanden onder de auto hebt, die hebben we helaas niet en konden we dus niet gaan. Jammer wilde zo graag eens met mijn papa aan de braadworst. Mijn papa had een hele lieve mail gestuurd dat ik later nog wel een keertje mocht komen. Nee, mijn papa is helemaal super

Dus nieuwe plannen maken en nee het was echt geen tweede alternatief ..... Ben naar mijn vriend en vriendin geweest.

Kijk als goede vrienden doe je echt alles samenDie lomperd heeft me helemaal ingepeperd met sneeuw. Wacht maar als ik groot ben ...
Uilskuiken !! Ik ben nog maar een pup. Je bent mijn beste vriend maar zo ga je toch niet om met vrienden.
Kijk dit is mijn meisje. Ach ze weet het nog niet, maar dat vertel ik haar later nog wel een keer. Ze is wel knap of niet Zie je ze heeft ook zo'n mooie ogen en het is een echt meisje, heb je die kont gezien, oei ik geloof dat dit niet handig is .... Ben nog maar een puppie ik weet het toch ook allemaal nog niet.
Mijn dag was helemaal top.

Hoop dat ik binnenkort ook naar mijn papa mag. Kan ik hem laten zien dat ik al best wat spierballen heb.

1 opmerking:

  1. HAHAHAH o machtig fotoverslag helemaal dit: Die lomperd heeft me helemaal ingepeperd met sneeuw. Wacht maar als ik groot ben

    Kwam niet meer bij die foto er ook bij Net echt.

    BeantwoordenVerwijderen