Ze moesten weer eens zonodig de bossen in

Wat denk je ga op zondag lekker uitslapen, word ik mee gesleurd naar het bos. Leuk NoW ik denk het niet :-) Je kan die twee niet alleen laten gaan dus ben ik maar mee gegaan. Was trouwens toch wel een beetje leuk. De meeste tijd heb ik los gelopen. Volgens mij is het verstandig om goed te luisteren want dan mag dat elke keer. Nee eigenlijk was het hartstikke leukIn tijgersluipgang door het bos, had begrepen via de portofoon dat er fotograven gesignaleerd waren. Ja hoor heb ik weer, loop recht in de armen van die idiote paparazzi. Heb even heel ernstig gekeken. Vandaag GEEN foto's van mij. Je denk toch niet dat ik daar op zit te wachten
Ik zei toch vandaag geen normale foto's Ik ga mijn uiterste best doen alleen maar gekke bekken te trekken.
Ach 1tje dan wil me ook niet helemaal onmogelijk maken
Even met een knap koppie de aandacht afleiden, om vervolgens in een streep een modderplas op te zoeken. Gillen joh ik zag er niet meer uit :-)

2 opmerkingen:

  1. Hoi die Dingo, wat leuk die boswandeling!!! En die modder kan er met 1 vaatdoekje afgewassen worden, niet?????

    Wij liggen nog te slapen :-) Baasje gaat weer in de tuin werken dus ik mag meehelpen.....

    Trouwens, waar is jouw kreukelzone gebleven, je kop groeit wel erg hard en de rest ook. Binnenkort ben je even groot als mij. En dan..... gaan we krachttraining doen, lijkt me te gek.

    Wat die paparazzi betreft: mijn baasje oefent nog steeds, heeft nu ook leerboeken gekregen dus binnenkort ben ik ook de za.!!!

    Wel nog even de agenda afstemmen hè. Er wordt een witte kerst voorspeld dus het zou wel erg leuk zijn hier in het heuvelland samen de boel te kunnen verkennen/ruiken (houden wel rekening met jouw uithoudingsvermogen) en daarna natuurlijk een lekker terrasje voor die luie baasjes van ons !!! (kunnen ze zui....)

    Daag, lebbers, kusjes en veel liefs van Pussy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Don

    Ik kom graag naar Limburg. Mijn baas loopt de hele dag te zeiken dat hij terug wil naar Valkenburg. Het schijnt er heel gezellig te zijn met de Kerst. Voorlopig heb ik het nog af weten te houden, want ja ik heb er natuurlijk niet veel aan in de stad. Toch heb ik al heel vaak laten zien dat ik het heel goed kan op het terras. Wordt het ook meteen een stuk gezelliger in de stad als ik aanwezig ben. Trouwens helemaal kikken als wij samen met Pussy het terras beveiligen.

    Was het nog gelukt in de tuin. Die baasjes van ons kunnen echt nix alleen.
    ,
    Trouwens conditie man ik loop er van over !! Maak je om mij maar niet druk. Zolang het van kroeg naar kroeg gaat ben ik van de partij.

    Ik wens je veel suc6 met die fotograaf. Hoop dat je het leuk vindt, ik word er gek van :-)
    Tip: Zever die lens vol als ze op de knieen gaan. Heb je weer een paar minuten rust.
    Binnenkort ga ik een advocaat inschakelen. Er is nog altijd zoiets als portretrecht. Mocht je er last van krijgen gebruik je mijn case als jurisprudentie.

    Zal eens kijken wat die kok vandaag voor mij in petto heeft, ik rammel van de honger en hier zit het alweer aan de alcohol.

    oja had mijn nieuwe auto al gezien Gave bak man het is niet goed te zien op die foto's maar het is een cabrio :-) Jas kopen heb jij niet nodig maar dan........:-)

    BeantwoordenVerwijderen