2 december update

Zo, vandaag toch maar weer effekes wat aktiever geweest.

Om te beginnen kwam Trudy vanmorgen. Altijd dolle pret met haar !!!
Na een half uurtje knuffelen, gillen, piepen en koppetje duikelen kon ze pas aan de koffie :-)

Vrouwtje moest even weg, maar zolang Trudy er is, mis ik haar toch niet.....
Toen het vrouwtje weer thuis kwam hebben we nog even met z'n drietjes aangerommeld en daarna zijn Petra en ik naar Joe Mann gegaan.

Da's leuk !!!!
Een lekkere boswandeling gemaakt en heerlijk door de modder lopen banjeren.
Vervolgens samen een happie gegeten.
Tuurlijk ga ik daar met mijn allerliefste snoetje zitten kijken, want dan komt iedereen even gedag zeggen en knuffelen met mij........ mijn dag weer goed !!

Nadat ik thuis een lekker tukkie gedaan had, zijn we weer op pad geweest.
Boodschappen doen en voor de wekelijkse dieet-check naar Berry.

De weegschaal bij de Dierenarts klopte dus niet..... die gaf gisteren 14,2 kg aan en bij Berry vandaag woog ik 14,5 kg en ik kan nooit in 1 dag 3 ons aangekomen zijn.
Zoveel krijg ik nog maar net te eten (en daar poep ik per dag weer een pond van uit :-)...... klopt dat wel ?????

In ieder geval mag ik EINDELIJK iets meer brokken hebben. Oké per keer komt er 5 grammetjes bij, maar toch...... alle beetjes helpen.

Morgen wil ik weer op de foto, want anders vergeten jullie nog hoe lief, schattig en knoertig ik eruit zie :-)

Ik hoop trouwens wel dat mijn baas de komende dagen weer wat meer tijd voor mij heeft....
Overdag is hij steeds werken en 's-avonds gaat die ellendige computer gelijk wéér aan...
Ik begrijp het wel...... hij moet natuurlijk brokjes verdienen, maarreh.....
Hey BOSS I am er ook nog !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten