Punthoofd

Vandaag ben ik opgestaan met een enorme kater.

Nee, we hebben er geen dierenbeest bij gekregen......
Ik heb me gisteren vergrepen aan het Kwispelbier en dat is behoorlijk aangeslagen.

Vannacht enorm liggen dromen; zelfs heel hard liggen blaffen in m'n slaap.
En vanmorgen opgestaan met een punthoofd.
Je kent het wel....... knallende koppijn.

Denk je, ach dan doe ik vandaag lekker rustig aan.
Hebben die twee zich bedacht dat we weer dringend een boswandeling moeten maken......

Pfffft, dat viel even niet mee hoor.
Maar als ik eerlijk ben, moet ik zeggen dat de buitenlucht me wel heel goed heeft gedaan.

Vandaag maar even rustig aan doen. Ook met de drank, anders word ik een heus drankorgel.
Lekker op m'n kussen naar de Top 2000 liggen luisteren en af en toe een beetje meezingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten