11 weken

Yep, ik ben vandaag alweer 11 weken.

Vanmorgen, nog net voor de buien, zijn we even naar Berry (de dierenwinkel) gewandeld voor het weegschaal ritueel en het voedingsadvies.

Nou ik ben weer lekker gegroeid...... al 12,8 kg schoon aan de haak.
Maar ik mag niet méér brokken hebben. Ze vinden me nogal mooi zoals ik er nu uitzie.
Niet te dik en niet te mager.....

En toch doe ik reuze mijn best om flink te poepen en te plassen en zo E&P ervan te overtuigen dat ik ECHT mééér moet eten. Maar dat helpt nix dus :-/

Wel heb ik lekkere snoepjes gekregen. Ze zeggen dat het een wormenkuurtje is, maar daar geloof ik geen bal van..... het zijn echt lekkere snoepjes !!!

Die regen van gisteren en vandaag vind ik eigenlijk helemaal niet erg.
Telkens als we weer thuis komen van een wandeling(etje) wordt ik afgedroogd met mijn handdoek.
Normaal gesproken doe ik dat 's-morgens even kort met het vrouwtje en 's-avonds héél uitgebreid met het baasje.
Ze doen dan ook altijd de grote ogen-oren-neus-pootjes-etc-check, maar ondertussen leef ik me helemaal uit met m'n handdoek. Baasje en ik spelen dan ook altijd dat we heel hard tegen elkaar grommen. Da's lachuh man !!!

Als het vanmiddag droog wordt ga ik vragen of ze nog een paar foto's van me maken. Dan kunnen jullie ook zien wat een grote Rottie ik al aan het worden ben.

Tot later....................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten