Mannenavond

Zo, gisteravond hebben we er een mannenavond van gemaakt.

Eerst ben ik alleen met Eric thuis gebleven, terwijl Petra was sporten (ja, ja, ze is alweer wat opgeknapt).

Natuurlijk hoort bij een mannenavond ook een partijtje voetballen bij.
En of-course heb ik gewonnen :-)
Mijn trofee heb ik zelf eventjes geregeld.......

Terwijl Eric op de bank zat uit te rusten, heb ik van het toilet zijn leesbril gepikt.
Ben er heel hard mee door de kamer gaan sjeezen en vooral triomfantelijk kijken :-)

Ach ja, normaal gesproken ziet mijn baas ALLES, maar zo zonder bril dacht ik dat die ouwe z*k toch niX kon zien.

Kai-kai-kai, schijnt hij de bril alleen maar nodig te hebben om te lezen en dus zag hij wel dat ik ermee aan de haal was gegaan.
Hij heeft de bril afgepakt en mij streng toegesproken (maar ik hoorde stiekum toch wel de lach in z'n stem :-)

Toen Petra thuis kwam hebben we haar hééél kort geknuffeld en zijn mannen-onder-mekaar op stap gegaan.

Op visite bij Bert en Flo (ook bij Babs, maar het gaat hier over de mannenavond :-)

Bert is een knoerte-ouwe-vriend van Eric en Flo is een Golden Retriever reu-pup van zo'n acht maanden.
Flo hoort eigenlijk bij Melany (die mij "high-five" leert), maar nu is hij eventjes bij Bert (en Babs dus :-) aan het logeren.

We hebben de hele avond samen gespeeld.
Lachuh man, we hebben een nieuw spelletje gedaan...... wie heeft de grootste bek.

Ik was al snel de baas over 'm aan het spelen.
Maar ik moet wel eerlijk bekennen, dat Flo eigenlijk te lief is voor deze wereld.

Nou Flo, we gaan gewoon heel vaak met elkaar spelen, dan leer ik je wel hoe je een grote waffel op kunt zetten tegen alle honden die je tegenkomt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten