29 nov update Limburg

Zo lekker weekend achter de rug. Ga jullie niet alles vertellen, want anders verklap ik dadelijk nog dat ik gisteravond ongenadig op mijn sodomieter gehad heb. Natuurlijk lag dat niet aan mij, die twee kunnen gewoon nergens tegen :-( jokkert
Laten we het lekker over vandaag hebben, hieboven das mijn vriendin Pussy. Wil geen grapjes over haar naam horen het is een heeeeeeel lief meisje en het is een echt pussy
Die bikkel bovenop ben ik natuurlijk en onder ja das mijn vriend Don. Natuurlijk maakt Don geen schijn van kans en ik maak kachelhout van hem .....
Oei deze foto had ik niet moeten plaatsen nu zien jullie dat Don een behoorlijk stukkie groter is dan ik. Kan je zien dat je door slim zijn ook best sterk kan zijn. Je zag echt dat ik aan het winnen was
We besluipen het bot en dan......
Ja hoor Dingo gewonnen :-) Denk dat het tijd wordt dat ik mijn grote bek ga houden. Tegen Don heb ik geen schijn van kans. Hij is zoooooo lief dat ik af en toe mag winnen. Natuurlijk plaats ik geen foto's dat ik onderop lig. We hebben 2 uur lopen te ravotten en daarna moest ik weer naar huis (geen zin) Was wel een beetje moe geworden. Voordat we op de snelweg waren lag ik al in coma. Pas thuis werd ik wakker (gemaakt) Thuis een vlugge hap en de rest van de avond liggen pitten.

Limburg jullie zijn helemaal TOP. oja Don ik heb effe geregeld dat je de komende 2 maanden hier mag komen uit puberen.

5 opmerkingen:

  1. Hé die Dingo, ja dat was gezellig vanmiddag. Maar...... Jullie waren de deur nog niet uit of ik zat al met mijn poten in een emmer sop (ook hier hebben ze geen humor !!). Zo vies was ik toch niet, of wel?

    En wat dat uitpuberen betreft: heeeel graaaag! Wanneer kom je me halen? Ben alleen bang dat ik weer heel snel terug ben (weet niet of dat te maken heeft met het feit dat jouw baasjes gek worden of dat ze me in Limburg toch gaan missen want daar wordt het dan wel erg stil).

    Nou tot gauw dan maar weer. Kijken of je dan weer zo gegroeid bent, tjonge jij gaat goed hoor.

    Vele lebbers en knuffels
    ook van het lieve meisje Pussy

    Don

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé die Don,

    Zou jij in de achterbak van een Twingooootje passen ??? Zo ja, dan komt mijn vrouwtje je morgen al ophalen.
    Geen nood, ik regel wel dat ze de ramen blindeert (dan kan niemand je zien en hoef jij je niet te schamen in dat kleine rotautootje).
    Ennuh Pussy mag ook mee hoor (moeten we alleen een paar keer op en neer rijden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, denk je die twee hier een plezier te doen, krabbelen ze terug. Vrouwtje heeft nu al tranen in haar ogen, ze kan me absoluut niet missen!!

    Wat dat autootje betreft: ik ben heel lenig dus dat had wel gelukt, maar ja die Pussy..... (laten we maar zwijgen).

    Ga jij maar lekker de boel in Best terroriseren dan doe ik dat hier (ik heb meer dan genoeg hormonen..... en mag/kan er niets mee).

    Nu ga ik lekker meuren en dromen over vanmiddag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Dingo ik kan me niet herinneren dat wij het hier over gehad hebben !!! Als jij Don naar Best haalt vind ik dat prima maar jij zorgt voor het uitlaten, eten en alles wat ik me nu kan bedenken. Trouwens je gaat ook het vrouwtje en baasje van Don troosten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik probeer me Don en Pussy voor te stellen in de Twingo, met Peet achter het stuur. Volgens mij Dingo ga je dan erg hard lachen.
    Mooie foto's weer.

    BeantwoordenVerwijderen