je maakt wat mee als pupsel

Ik heb vandaag weer een leerzame dag gehad.

Waar zal ik beginnen. We zijn vandaag met de kleine auto gegaan. Ja van buiten is hij klein maar van binnen, ruimte zat. Het hele ding is gesloopt zodat ik maar ruimte heb. Toch heb ik liever die lompe bak, past beter bij mijn imago. Dit is een meisjes auto en daar wil ik eigenlijk niet in gezien worden. Ok zoals gebruikelijk ik speel het spelletje wel weer mee.....

We zijn met ons drieën naar het station gegaan. Met de lift mee ik was niet bang ondanks dat hij helemaal van glas was. Ze denken echt dat ik een watje ben now echt niet hoor. Lekker op de keien liggen rusten en toen een onzin verhaal aan moeten horen dat we met een andere auto naar Eindhoven zouden gaan. Bullshit zien die sukkels nu echt niet dat dit een station is en dat we met de trein gaan pffffff. Eric heeft me in de trein getild en ik ben lekker verder gaan slapen. Moet wel even een mail aan de NS sturen dat ze een beetje beter onderhoud moeten doen. Dat ding piept en kraakt. Trouwens ik moet sowieso effe mailen want zoals gebruikelijk was de trein weer eens te laat (heen en terug).

In Eindhoven heeft Eric me de trap af gedragen. Stond weer lekker voor lu.... dat doe je niet met zo'n grote vent als ik al ben, maar het zou beter zijn voor mijn kluiven. Zal wel weer ik heb het eigenlijk al lang opgegeven dat ik ook maar iets van intelligentie in die hoofden zal krijgen.

Lekker door de stad lopen te rennen en lekker midden op straat zitten poepen. Moet toegeven het wordt wel telkens weer netjes opgeruimd.

Ik denk lekker in de stad en wilde elke winkel binnen spurten, om de creditcard van Eric in de min te jagen. Nee hoor HET had geen zin in shoppen. Wat doe je in hemelsnaam in de stad als je nix nodig hebt. Ja hoor daar kwam de aap uit de mouw het terras. Moet ik nu echt dit hele stuk mee om iets te gaan doen wat thuis ook kan. Mijn god drink thuis een biertje en ga mij niet het hele land door sleuren voor zo'n onzin. Alles staat hier in het teken om mij maar zoveel mogelijk te laten wennen aan alles.

E&P een oproep schei uit met die onzin. Ik ben toch NERGENS bang van en ik vind alles leuk, zolang het maar een doel heeft. Bovenstaande onzin wordt ik behoorlijk sacherijnig van.

Oja terug naar huis ben ik via de roltrap gegaan. Net gedaan of ik bang was, maar zoals gebruikelijk stelt het geen bal voor... gewoon gaan staan, en niet bewegen. Thuis lekker een bak eten weg geknauwd. Eindelijk rust in de tent ga nu stoppen en de rest van de avond lekker pitten. Ben volgens mij 3 uur onderweg geweest waarvan ik misschien 10 minuten gelopen heb. Nee de volgende keer gaan ze maar lekker alleen.

1 opmerking:

  1. Waar zouden we zijn zonder de trein........

    Maar Dingo wees eerijk je bent weer een ervaring rijker en is toch gezelig op het terras met een lekker glaasje (gaasje op laat je rijden:-))

    Fijn weekend kanjer

    Dikke knufffff van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen