Nog meer foto's


Ik kan dus echt niet kiezen met welk speeltje ik het allerliefste speel.......


Gewoon zomaar gevaarlijk blaffen naar het onkruid......





Of met mijn bokshandschoen een gevecht leveren......


















Zal ik dan toch weer Bo-tje ondersteboven lopen en in de houdgreep leggen.......














Maar mijn gekleurde bal is eigenlijk ook wel het einde.......





En dan hebben we nog een favoriet....mijn rugbybal




















'K heb zoveel keus. En vind alle speeltjes helemaal geweldig........







2 opmerkingen:

  1. hee kleine dondersteen!
    je bent fotogeniek hoor, weet je wat ook leuk is de camera aanvalluh en in de houdgreep nemen!

    gr. fannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fannie heb ik al geprobeerd maar die baasjes hebben van zukke grote lenzen dat ik al moe ben voor ik ook maar een beetje in de buurt ben. Die houdgreep daar kan ik wel wat mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen