15 nov naar school geweest

Zo daar is Dingo weer...........
Ben vandaag die Rotties effe de stuipen op het lijf gaan jagen. Heb daar veel gezien maar vooral veel bodybuilder Rotties. Jeetje die beesten zitten volgens mij de hele dag in de gym. Toen ik mijn tanden liet zien werd het stil, ze waren direct onder de indruk. Kijk mijn nieuwe school, maar ik mag pas in Januari komen. Moet eerst mijn derde spuit nog krijgen, en die moet dan nog een paar weken inwerken.
Truc afkijken wat die bodybuilders doen. Lijkt me leuk om die man met die mouw eens lekker plat in de modder te drukken. Now pakwerker geniet er nog maar even van nu het nog kan:-) strakkies een paar maanden in de ziektewet :-) Dingo is comming !!!! Nog effe in de komende weken/maanden 40kg brokken eten en dan...... Shit hoor hier net dat ik nog een paar jaar moet wachten voordat ik die vent mag killen. Ach oefen ik tot die tijd wel op Petra
Heb best zin in rottigheid, maar ben al wel weer een beetje moe
Dit zijn toch geen drinkbakken. Een beetje verwend nest ben ik nu al. De mijne staat tenminste op een mooie steun. He je denkt toch niet dat ik uit een emmer ga drinken.
Wordt wel een beetje gestoord van die paparazzi fotograaf. Kan geen poot verzetten of ik hoor die mafketel klik klik klik. Heb het idee of ik continu op de catwalk loop. Zodra ik groot ben sloop ik als eerste zijn camera.
Zal eens een mail sturen aan Naomi Campbell voor wat tips. Naomi is volgens mij nogal goed dit soort ventjes in elkaar te trimmen.

2 opmerkingen:

  1. Ghostwriter zijn zit die E&P wel in het bloed, geweldig die teksten.
    Wat die foto's betreft: je ziet de pup langzamerhand veranderen, wordt langzamerhand een 'jonghond'. Denk niet dat je het ziet als je er dagelijks mee optrekt.

    Ga zo door, we beleven dagelijks een hoop plezier aan dit blog.

    Groetjes,
    T&C, P&D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet hier even wat recht zetten. Theo ik schrijf echt alles zelf, met mijn eigen twee dikke peutjes (vandaar die tiepvouten). Nee ik wil graag een blog met enig niveau. Moet er toch niet aan denken dat die twee voor mij gaan schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen