Mijn eerste nacht

Hier ben ik weer.

Zal jullie even een update geven van mijn eerste nacht. Gisteravond hebben we samen naar een film met Dinos gekeken ben wel 4 keer aan een lijntje uit geweest. De eerste keer vond ik het niet zo leuk, maar daarna .... ik doe gewoon of dat riempje er niet is.

Om 12 uur moest ik gaan slapen. Ben lekker in de bench gaan liggen en heb tot 4 uur geslapen. Wat denk je lig ik lekker te pitten moet Petra ineens naar buiten. Ben maar even mee gelopen voor haar veiligheid. Een meisje gaat 's nachts toch niet alleen naar buiten. Weer lekker terug mijn hok in nadat ik ook even geplast had, en lekker verder geslapen. Om 7 uur kon ik het zelfde kunstje doen, maar toen moest Eric zo nodig buiten gaan lopen.

En TOEN ... zijn we niet meer gaan slapen, heb een lekker ontbijt gehad en ben direct gaan spelen.

Ben nu effe druk maar kom later op de dag nog wel even terug met wat ik vandaag heb meegemaakt.

trouwens, ik doe net of ik 's nachts niet piep hihihi grapje, ik begin pas over een week :-)

2 opmerkingen:

  1. Zo heb je wel wat van je zondag, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We gaan lekker hier die baasjes staan nu tenminste eens een keer vroeg op.

    BeantwoordenVerwijderen