8 nov update


Gisteren was een innoverende en enerverende dag. Afgelopen nacht heb ik heerlijk geslapen. Toen ik vanochtend wakker werd kwam Eric om me te laten plassen. Oeps word ik nu al een oude man, ik had volgens mij zelfs een beetje spierpijn :-)

Don en Pussy waren net weg toen het baasje van Flo kwam. Hebben even lekker geknuffeld. Flo had even geen tijd anders was die wel mee gekomen. Beloofd is dat ik binnenkort met Flo ga wandelen. Waarom heeft Flo zo'n knap baasje en moet ik het doen met die twee :-(





Kijk zo ziet mijn slaapkamer er uit. Zien jullie allemaal hoeveel speeltjes ik heb. kikken man er valt hier genoeg te slopen.







De afmetingen zijn een beetje vertekend maar de op de foto kleinste Rottie ben ik :-) Kyra en ik hebben gisteren nog even heel zachtjes gespeeld. Kyra is een sport hond die heel veel kunstjes en trucjes kan. Kyra heeft al heel veel diploma's. Nee dan moet ik nog veel leren maar Kyra heeft mij verteld dat ze me een beetje bijles wil geven. Valt het jullie op dat mijn bek bijna net zo groot is. Kijk dat ik klein ben daar kan ik niets aan doen, maar ik kan wel zorgen dat ik een grote waffel heb.

2 opmerkingen:

  1. Zo jij bent lekker verwend zeg enne je bent een echte Rottie hoor laat je niet van de wijs brengen !!!Jij bent toch veel sterker haha

    En wat heb je veel bezoek gehad nou ik ben weer een beetje opgeknapt dus kom woensdag wel die beloofde beschuit met muisjes eten hoor.

    Groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owowow dat is gezellig. Ik ga alvast verse muizen vangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen