21 Nov op de Hei

Zo dat was me mijn dagie wel weer. De stad daar is niets van gekomen...., ze wilde weer alleen maar op het terras gaan zitten en niets kopen. Daar heb ik een stokje voor gestoken. Afgelopen week al aangegeven dat ik daar niets voor voel. We zijn wel keiiiii druk geweest. Helemaal naar het winkelcentrum. Zwarte Piet was er met een hele fanfare. Wat een rot herrie, maar het deed mij NiX. Lekker zitten kijken naar die uitslover.
Aansluitend als gepland naar de markt gegaan. Denk je kopen ze kip en ik kreeg er helemaal niks van..... Hebberts !!!!!
NoW ik heb wraak genomen.... Op de hei lekker in het zand liggen rollen. Gaaf man hebben ze tenminste veel werk om het thuis weer schoon te krijgen. Wat denk je......... vinden ze niet erg.
Vogels kijken, was me nog niet eerder opgevallen dat deze wereld 3 dimensies heeft. Tot voor een week wist ik nog helemaal niet dat er boven mij ook van alles gebeurde.
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. Dat zijn weer geweldige foto's van je wowww word steeds meer verliefd .........

    Fijn weekend

    Knuffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, ik ben natuurlijk errug quite :-)

    Jullie ook fijn weekend !!

    Lebbers van Dingo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is weer liehief.

    groetjes uit het Arnhemse.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yep, heel errug liehieffff en vandaag ook heel errug natttt.

    Wanneer zullen wij weer met z'n allen knufffffelen ???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet wanneer we weer gaan knuffffffelen, maar foto's zijn onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen