't drankurgel

Nu noemen ze mij hier zelfs een drankorgel en zatlap.

Dat komt zo.......

Vorige week had Eric voor zichzelf een glaasje whisky ingeschonken.
Zo nieuwsgierig als ik ben wilde ik zien wat dat was.
Mocht ik zomaar even kijken en zelfs eraan ruiken.

Maar in mijn onbenulligheid schiet ik met mijn neus tot op de bodem van het glas.
Baasje gillen dat ik dat nu net niet mocht, maar lekker puh......ik had lekker whisky aan m'n bekkie. Ondanks dat ik gelijk naar mijn waterbak gesleept ben om de boel te vermengen, heb ik de hele avond zitten likkebaarden :-)

En gisteravond was het alweer raak.
Nee, niet met whisky......dat risico nemen ze niet meer.
Nu had Eric een lekker biertje, dus zo af en toe mocht ik een vinger met biersmaak aflikken.
Je raadt het al..... ik was niet bij 'm weg te slaan :-)

Het valt me wel op dat ik allebei de nachten heeeeeerlijk geslapen heb :-)

Eens voorstellen aan ze of we vanavond samen een rood wijntje kunnen nemen :-)

3 opmerkingen:

  1. Dingo weet je wat ook lekker is?

    Een rose'tje ................

    Groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi, heb je woensdag wat te doen ??? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa ik moet woensdagmorgen werken:-)

    BeantwoordenVerwijderen