Den Heuvel

Wat ze me nu toch geflikt hebben......

Gisteravond mocht ik gezellig mee met de auto.
Nu ben ik gek op autorijden, dus ik stond te trappelen bij de voordeur.

Zeggen ze ook nog erbij dat we naar de heuvel gaan.
Ik denk, jippie.......berg beklimmen.......
Maar nee hoor, we gingen naar Den Heuvel. Dat is dus de Dierenkliniek :-(

Eerst heb ik behoorlijk lopen balen, maar later was het toch wel geinig daar.
De dierenarts was een Belgische, dus ik voelde me er gelijk lekker thuis.

Ze begon met alles te checken.
Ogen, oren, tanden, neus, buik, voeten ennuh hihihi .... m'n gereedschap.

Ze zei dat ze me een flinke vent vond dat ik dat allemaal zo makkelijk liet doen, maar wij doen thuis met de baasjes ook altijd de grote check-up, dus ik vond het helemaal niet eng of zo.

Toen alles oké was, kreeg ik een lekker koekje.
't was wel een raar koekje, want die prikte een beetje in m'n nekkie.
Later zei het baasje dat ik weer een beetje verder ingeënt was, dus dat had ik gevoeld en kwam het niet door het koekje.....

De kennelhoest enting heeft ze met neusspray gedaan. Dat kriebelt een beetje, maar verder merk je er geen barst van.

Over drie weken mag ik weer bij haar komen en dan krijg ik weer zo'n lekker koekje (en een prikkie, maar da's niet erg)

Ik hoop dat we dan weer 's-avonds gaan, want autorijden in het donker vind ik helemaal te gek.

We hebben van dit avontuur geen foto's gemaakt, maar ik heb wel een paar andere leuke.......


Eten doe ik bij voorkeur zittend, dan word ik er niet zo moe van

Als ik net wakker ben heb ik een beetje een ochtenhumeurtje

Maar zolang ik lig te slapen, ben ik reuze schattig
Het ziet er misschhien een beetje onbenullig uit, maar zo slaap ik het allerliefst

3 opmerkingen:

  1. Maar al met al is het een scheet van een hond !!!

    Dingo je bent er een uit duizenden echt waar love you

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Trudy, love you tooooo.
    Ben vandaag enorm door je verwend. Soms speel ik met het touwballetje, maar die is nog een beetje moeilijk. Mijn bekkie is er nog iets te klein voor, maar geen nood..die groeit met de dag :-). De tijger vind ik helemaal het einde. Heb vanmiddag ruim een uur gezellig samen met 'm zitten grommen. En vanavond doe ik het nog eens dunnetjes over.
    Ik maak ze hier helemaal gek :-)
    Ennuh dat snoepzakje is ook toppie. Vrouwtje heeft 'm gevuld en nu gaat het wandelen veeeeeel makkelijker; ik volg gewoon het zakje :-)

    knuffels en lebbers van Dingo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of die voerbak iets hoger mag, krijg nu al rugklachten ... Zittend eten, dat is iets voor mijn baasjes. Een echte reu staat !!

    BeantwoordenVerwijderen