In de soep


Oeps, ik ben niet zo handig geweest.

Heb de wedstrijd in de soep laten lopen :-/


Vorige week schreef ik dat de duizendste bezoeker van dit blog mij een biefstuk zou mogen komen brengen.


Maar de laatste dagen is het aantal bezoekers zo explosief geweest, dat we al op 1.025 bezoekers zitten.
En ik kan niet zien wie nummer 1.000 is geweest.


Dus, het eerlijkst is dat we gewoon een nieuwe wedstrijd doen.......


Wie als eerste nu een reactie op het blog schrijft, mag alsnog de biefstuk (well done graag :-) komen brengen.


Natuurlijk krijgt ie dan een hele grote dikke lebber en knuffel van mij :-)


Succes met de wedstrijd !!!!

2 opmerkingen:

  1. Natürlich ist das schön wenn du versprichst einen Preis 1000 für die Besucher, aber die Leute schauen auch ohne Steak auf deinen Blog.
      Beste Grüsse von Utz

    BeantwoordenVerwijderen