15 nov update

Gisteren heb ik weer een knoerte leuke dag gehad.

Eerst kwam Joan op visite en heb ik lekker met hem kunnen vechten.
Hij is behoorlijk impressed hoe hard ik groei.

's Middags zijn we helemaal naar Arnhem gegaan met de auto.
Nu vind ik autorijden al helemaal te gek, maar nu lag er ook nog eens een heel groot bot waar ik lekker de hele weg op heb liggen knauwen.

In Arnhem zijn we op visite geweest bij Kyara.
Geen idee welk merk hond zij is.
Ik weet wel dat zij zes jaar oud is en 18 kilo weegt; ikke ben bijna tien weken en weeg 11 kg, dus......... dat wordt strakkies lachuh !!!!
Ze is wel heel leuk en heeeeeeel aktief.

Bij de kennismaking gromde ze een beetje naar me.
Omdat ze toch een klein stukkie groter is dan ik (nog wel :-),
heb ik steeds héél voorzichtig (nog wel :-) gevraagd of ze met mij wil de spelen.
En uiteindelijk hebben we samen heerlijk lopen rennen en draven. TOPPIE !!!!

Maar toen we na een uurtje weer weggingen, was ik helemaal kapot.
Heb de hele terugweg liggen pitten in de auto.
Thuis hebben E&P me wakker gemaakt en ben ik achter ze aan gesjokt.
Snel een plas gedaan en binnen weer ingestort.
Heb de hele avond liggen slapen en dromen, maar heb een topdag gehad !!

Vandaag gaat het dan beginnen..........
Straks ga ik naar school !!!!
Dat wordt natuurlijk hard werken vandaag, dus........

.... de camera van Eric ligt al klaar, heb mijn outfitje alvast gepakt en sta te trappelen bij de voordeur.

Als ik straks niet te moe ben, zal ik uitgebreid verslag doen.............


Geen opmerkingen:

Een reactie posten