Lazy Sunday


Gisteren heb ik er een lekkere Lazy Sunday van gemaakt.


Toen we thuis kwamen uit school, heb ik eerst even mijn lunch weggewerkt en ben ik lekker in slaap gestort.
Tussendoor een paar keer geplast, maar vooral de hele middag liggen pitten en dromen alles wat ik beleef.

E&P dachten van de gelegenheid gebruik te kunnen maken en ook lekker op de bank in te dutten.
Maar toen had ik inmiddels weer te veel energie in m'n lijfie.

Ben dus lekker gaan spoorzoeken achter de bank, maar kwam ineens shocking-klem te zitten.
Héééél hard piepen.... en die twee vlóóóóógen overeind.
Gelijk alle meubels aan de kant om mij te bevrijden.

Met de hartkloppingen in hun lijf, zijn ze weer op de bank gaan hangen, maar daar had ik dus geen zin in.
Ben ik lekker aan het etteren en klieren gegaan, totdat ze weer klaarwakker overeind zaten.

Toen kon ik weer lekker gaan liggen en verder slapen :-)

Later op de middag heb ik een nieuw speeltje gekregen.
Een klein melkflesje gevuld met brokjes.
Nou, daar kun je heerlijk mee smijten en dat geeft me lekker veel herrie.

Om de boel bezig te houden heb ik het flesje verstopt.
Lachuh man !!!

E&P hebben op hun knieën het hele huis afgezocht naar dat flesje.
Ook regelmatig op hun buik gelegen om overal onder te kijken.
Natuurlijk zijn dat de momenten om dan bovenop ze te springen en lekker te rotzooien.

Hoe dan ook, ze hebben het flesje nog steeds niet terug gevonden.
Alleen is het ook wel jammer, dat ik zelf ook niet meer weet waar ik 't verstopt heb.

Maar eens kijken of ik vandaag met Petra samen nog een keer kan gaan speuren.

1 opmerking:

  1. Psssst Dingo jij hebt dat flesje zeker ingeruild voor een fles Whisky..........

    Knufffffff

    BeantwoordenVerwijderen