Op visite in Veldhoven

Ben vanavond op visite geweest bij Dusty. Now ik dacht alles al mee gemaakt te hebben maar .... mis. Die Dusty, daar kan ik nog veel van leren. Klein maar een grote bek ..... was er zelfs een beetje bang van. Ja en dat voor een Rottie dat moet wat geweest zijn.

Hihi terwijl Dusty boos op mij was hebben ik haar bak water leeg gezopen(baasje geleerd) , en aansluitend haar brokken op gevreten (vrouwtje geleerd). Wie is hier nu slim :-) Oja heb een paar van haar speeltjes kapot gemaakt en lekker liggen piepen met haar lievelingsspeeltje (een kip). Wacht maar tot ik groot ben dan neem ik wraak. Misschien blijft ze wel altijd de baas maar oooooooit ga ik het proberen.

Heb nog een mededeling voor Dusty "sacherijnig oud wijf" hihihi van een afstand durrrruf ik wel :-)

shit moet nu afsluitend die idioten hier willen weer gaan wandelen. Kan ze niet alleen over straat laten gaan. Doeiiiiii en weg is Dingo weer

2 opmerkingen:

  1. ha, was niet alleen de baas maar ook de slimste , die brokken waren nl kei oud hiii.
    Jammer toen je aan mijn tweede bak brokken begon dat Eric het door had dat het oude droge rommel was, waren ze nog sneller op geweest.
    Ik ben nl geen Rottie, ik doe 3 maanden met 3 kilo brokken. Werd tijd dat ze op gingen , krijg ik tenminste weer nieuwe. groetjes van een "sacherijnige" Dusty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi uit je reactie maak ik op dat je niet in de voorraad kast gekeken hebt. Die nieuwe zak is nl ook op :-)

    Enuh ik vind je eigenlijk best heel lief, je lacht alleen een beetje vreemd :-)

    BeantwoordenVerwijderen