Antwoord van Naomi

Zo weer even een update van vandaag.

Petra zou vanmiddag foto's van mij gaan maken. Ik de hele middag aan de make-up tafel met poeder, nagellak en lippenstift (heb je trouwens veel van nodig met Rottie lippen, er komt geen einde aan mijn glimlach)
Okay en wat denk je, gaat ze ziek worden, en ging het feest niet door. Vanzelfsprekend ben ik toen heel lief geworden want ze was zooooooo ziek. Eigenlijk ben ik onder de indruk van mezelf, heb ze heel lief lopen te pesten.

Eric was vroeger naar huis gekomen omdat ik in mijn secondaire voorwaarden heb staan dat ik tenminste 1 keer per uur naar buiten mag. Ja een contract is een contract. Laten we eerlijk zijn ik hou me ook aan de voorwaarden. Blijf eten, slapen, pesten, terroriseren, speeltjes kapot maken.

Vandaag ook een (waarschijnlijk lief) antwoord gekregen op mijn mail aan Naomi. "stop spamming assholle or I will kill you" Geen idee wat het betekend (ik spreek alleen Duits en een heeeeeeel klein beetje Nederlands (eten,slapen, snoepjes, koekjes, (ja dat was het wel geloof ik)) maar ik denk wel dat het goed zit.

Nee verder NiX te melden. Zit vanavond alleen met die mafketel opgescheept dus ik zal me maar gedragen. Misschien dat we morgen foto's gaan maken. Ga nu mijn vrouwtje een paar "wordt beter" kussies geven (zal ze wel kunnen waarderen :-)

tot morgen en doeeeei weg is Dingo weer.

2 opmerkingen:

  1. Ach jeetje toch vrouwtje ziek wens haar maar heel veel beterschap en als ik iets voor jullie kan doen laat het maar weten.

    Knufffffels Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, geef haar maar een dikke lebber van Sultan en Fenja hoor.... Maar wel voorzichtig, en niet stiekem in haar neus bijten..
    Groetjes Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen