Mijn derde nacht

Zoals gebruikelijk doe ik 's morgens even een tekstuele update en later op de dag wat foto's.

Waar zal ik beginnen.... ik heb veul te melden ....
-- gisteren ben ik op de hei geweest. Mocht maar heel kort lopen want met mijn korte peutjes ben ik zo moe in het zand. Ook is het niet goed voor mijn knoken :-)
-- heb gisteren weer een worm kuurtje gehad. Lachen man doe gewoon of het snoepjes zijn. Wat helemaal leuk is, is wanneer je moet poepen. Ik haal al een halve meter :-)
-- weet je wat ik ook al kan ..... "aan een riempje lopen". Of ik nog nooit iets anders gedaan heb. gisteravond heb ik twee keer een knoerte eind in het park gelopen. Ben denk ik wel 10 minuten aan het lopen geweest. Als ik dan weer terug ben kan ik lekker slapen jongen.
-- nu zal iedereen wel weer willen weten hoe ik vannacht geslapen heb.. Zal wel een beetje flauw worden voor jullie, maar ik laat mijn baasjes lekker slapen. Ze hebben het al zo druk met mij, geef ze ook maar een beetje rust.
-- regen da's nix, vind er geen bal aan. Waterplassen die zijn wel leuk, zeker om er flink doorheen te stampen. Iedereen nat, voor al ik :-)

Misschien vanmiddag nog wat foto's. Morgenvroeg zeker een tekst update van "dag 4" Heb er eigenlijk best wel zin in om komende nacht te gaan SPOOOOOKEN !!!!

1 opmerking:

  1. leuk man.....
    spook maar van alles uit, ik geniet ervan...
    ik heb ook zoiets...

    liefs, je vriendinnen
    ivy purcy en t spook sittah

    BeantwoordenVerwijderen