7 nov update





We wandelen wat af. Eric en Petra beginnen me steeds beter te begrijpen.

Gisteren een hele leuke dag gehad. Eerst van alles met Eric en Petra gedaan. We zijn echt hele grote vrienden aan het worden.

Toennnnn....... kreeg ik visite. Volgens mij was het de zus van Petra met haar familie. Jongen het leek wel een invasie maar LEUK.... Ze waren er allemaal behalve Natasha die moest werken, en Kyara mocht nog deze keer nog niet meekomen want ik moet eerst mijn spuiten krijgen.

Verder was iedereen er Angela, Gerard, Kelly, Daisy, Roy, en Maikel.

Zo die Maikel dat is een bikkel man. Groot, sterk en hij is een marinier (klopte het wel een beetje met die invasie :-) Nee Maikel was maar een heel klein beetje bang voor mij.

Ik heb bijna de hele avond gespeeld met Kelly. Die is Lief man en ze heeft gezegd dat ze een keertje komt logeren. Laat komen, laat komen, gaan we een keer een heel weekend samen rottigheid uithalen.

Samen met Daisy op de grond met de bal gespeeld. Daisy is ook heel erg lief. Ik hoop dat ze samen met Kelly komt logeren, want eigenlijk kan ik niet echt kiezen tussen die twee.

Roy nee ik geloof niet dat wij samen gespeeld hebben. Volgens mij was Roy doodsbang voor mij. Echt waar ik heb hem nog niet eens boos aangekeken dus dat moet nog wat worden voor de toekomst. Roy kan wel heel goed leren. Hij is aan het leren om huizen te tekenen. Te vriend houden dus, mogelijk een goedkoop opdracht voor een hondenhok.

Weet wel dat ik doodmoe was. Nee soms ben ik echt nog maar een pupsel, maar dan alleen als het MIJ uitkomt.

Vandaag komt er al weer iemand op de koffie bij mij. Neeeeeeeee ik ga nu nog niets verklappen. Dat vertel ik of vanavond of misschien zelfs morgen pas :-) Om het spannend te maken het loopt op 8 poten :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten