HONDERD !!!!

Ja, wat nu weer ??? Zullen jullie wel denken.

Nou, heel eenvoudig....... dit is alweer het HONDERDSTE verhaaltje op mijn blog.

Als je alles een keer wilt teruglezen, moet je inmiddels wel een snipperdag opnemen.
Want ik heb natuurlijk al heul veul meegemaakt in mijn jonge-pupsel-leventje.

Vandaag bijvoorbeeld.......
Ben ik met Petra boodschappen gaan doen.
Okay in dat kleine rotauto'tje, maar dat mag de pret niet drukken.
Eerst samen naar een dierenwinkel, waar ik natuurlijk weer een leuk speeltje heb uitgezocht.

Toen naar de supermarkt......
Maar daar mag ik niet binnen, dus moest ik op de auto passen....duh !!
Je gelooft toch niet dat er iemand is die zo'n klein karretje zou willen stelen :-)
Ik ben gewoon lekker achterin gaan liggen en heb lekker op mijn bot liggen knauwen.
Toen ze terug kwam met de boodschappen heb ik wel gedaan of ik héél erg blij was haar weer te zien ;-)

Nou, dat soort evenementen maken mijn dagelijkse leventje helemaal toppie.

2 opmerkingen:

  1. De Valkenburg hits gaan weer stijgen ... Jippie, we mogen maandag weer aan het werk (zegt mijn baas). Het vakantieleven bevalt me veeeeel beter.

    Groetjes van Don

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat Valkenburg weer online is, ik heb Don en Pussy erug gemist. Hoop dat jullie wel een beetje lekker weer gehad hebben. Hier was het helemaal NiX.

    BeantwoordenVerwijderen