Worldfamous pupsel

Het is toch om te gillen !!!

Nu word ik zelfs al gevolgd vanuit de USA......
Vandaag twee bezoeken vanuit Californië.
Zou dat dan toch een impressario uit Hollywood zijn ??

Heb gelijk maar even een mooie foto laten maken voor mijn Public Relations
Wel geprobeerd om op mijjn aller-aller-liefst te kijken.
Meer foto's lukte niet, want ik heb na deze foto de hele lens "schoon"gelebberd :-)
Hier het bewijsmateriaal van mijn Internationale alure.
Ben dus echt wel een Worldfamous pupsel :-)
Vanaf 30 september hebben wij de staaatastieken bijgehouden



2 opmerkingen:

  1. Oh god, oh god, wat ben jij beroemd. Wil je nu toch nog vriendje zijn met ons???
    Vandaag naar Keulen geweest, heb me toch wat meegemaakt. Ben ik daar aangevallen door een hond van een zwerver. Vrouwtje gillen maar had geen effect! Vieze beest had mij beet in de flank maar toen kwam mijn baasje, jonge die heeft dat beest een trap verkocht in zijn ribben!! En loslaten dat ie toen deed. Vrouwtje mij gelijk helemaal nakijken maar goddank niets beschadigd, was echt wel schrikke !!! Vrouwtje heeft flink gego.verd en die zwerver verrot gescholden (oma probeerde boel te sussen maar de zwarte vlekken waren volop aanwezig!!!). Pussy had alles weer veel te laat in de gaten anders had zij natuurlijk ook wel geholpen (maar ja, eer dat dikke lijf in beweging komt ben ik al naar de haaien -:)
    Daarna natuurlijk lekker veel aandacht gehad en heeeeel lekker eten. Is het toch nog ergens goed voor geweest. Nu lig ik lekker met volle buik te slapen en buiten regent het weer. Nog 2 daagjes hier en dan weer naar Limburg!!!!!!!!

    Groetjes (en oppassen voor andere honden, je weet het dus maar nooit)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Don, heb je zijn naam en sofienummer genoteerd. Ik ben een gevaarlijke Rottie en als ik later groot ben zullen wij wel eens samen terug gaan. Zal ik die joekel wel eens mores leren. Goh wat zullen je baasjes geschrokken zijn. gelukkig heb je een sterke baas en een lief vrouwtje anders was het misschien wel slechter afgelopen. Goed dat je altijd netjes je spuiten gehad hebt, van zo'n viezerik kan je enge ziektes krijgen.

    Tip ga lekker zielig doen word je de komende dagen lekker verwend :-) Ik SMS je wel wat tips want je baasjes lezen hier mee geloof ik. En Pussy die had gewoon effe niet opgelet, anders had ze echt wel geholpen. Of zat ze aan de kolsch :-) lekker spul zeggen ze hier.

    BeantwoordenVerwijderen