14 nov technische update :-)

Even heel kort want ik moet dadelijk weg.

Ben inmiddels de 11 kg voorbij. De laatste 3 dagen geen ongelukjes meer gebeurd. Eet zonder problemen direct mijn bak leeg. Heb het lekker naar mijn zin, klein beetje wandelen en dan weer 2 uur slapen. Dat wandelen vind ik nog eigenlijk niets, maar het is ook goed voor de lijn van E&P dus ik schik me wel.

Morgen komen er nieuwe foto's. Jeezzz dan mag ik op school gaan kijken. Heb er nu al zin in.

doedels

Ohhh voor ik het vergeet mocht iemand mij een mail gezonden hebben ....... De mail server is al 4 dagen stuk enuh ik heb nix gedaan hoor. Wat ik gelezen heb op het Internet moet hij vanavond weer gaan werken.

4 opmerkingen:

  1. Dat gaat goed met jou Dingo veel plezier morgen op school en ben heel benieuwd naar de foto's:-)

    Fijn dagje!

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief Trudy dat ik zo veel aardige mailtjes van je krijg... knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ben een hele grote fan van je he hihi

    Knufffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha boefie en die 2 grote-gelukzalige-verliefd-kijkende-verzorgers van jou,

    Het was reuze gezellig dat je er gisteren was; Die kyara hé, dat ze zo boos deed tegen jou, maar gelukkig was jij niet bang en gaf zij het uiteindelijk maar op om net te doen of ze heel erg boos en shaggie was. Ze heeft overigens wel mooie witte tanden, maar samen spelen was toch leuker.

    Succes straks op school....of zit je er al en hebben ze je bij nacht en ontij het bed uit gesleurd?

    wil je in ieder geval even doorgeven dat bij ons de hele pc eruit ligt, ik zit nu op de laptop, en dat op de grote alle email-adressen staan. Dus om jouw foto's toe te kunnen sturen, moet eerst jullie server het weer doen en vevolgens willen wij graag een mailtje met al jullie adressen.

    Kelly heeft de foto's een beetje bewerkt , nu zijn jullie nog mooier en daisy baalde natuurlijk enorm, dat zij gisteren speelgoed moest verkopen.

    dikke knuffel van ons allemaal en een lebber van kyara.

    Angela

    BeantwoordenVerwijderen